Archief - Horloge's Festina

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Lowenheart

Legacy Member
Betreft: recente modellen festina enkele maanden oud

Horloge 1:
- Rechthoekig horloge met witte wijzerplaat
- Chronochraphisch
- Waterdicht tot 50 meter
- Weg omwille van nieuwe aankoop
- Slechts enkele maanden oud

Horloge 2:
- Ovaal model met glansbruine wijzerplaat
- Chronographisch
- Waterdicht tot 100 meter
- Weg omwille van nieuwe aankoop
- Slechts enkele maanden oud

-> 1 horloge was van mij de andere van mijn vader vandaar dat het er
twee zijn
-> Beide horloges zitten in het originele doosje

Prijs:
Horloge 1 -> nieuwprijs 250 euro
-> minimumprijs: 70 euro
Foto: http://users.telenet.be/kim_kenens/DSC00043.JPG

Horloge 2 -> nieuwprijs: 300 euro
-> minimumprijs: 75 euro

Foto: http://users.telenet.be/kim_kenens/DSC00049.JPG

Samen: 140 euro

Happy bidding

masterboy

Legacy Member
Op Horloge 1:
Krassen,
heb je het aankoopbewijs nog voor de garantie?

Lowenheart

Legacy Member
Masterboy, het lijkt idd zo als je de foto vergroot, maar er zijn amper gebruikerssporen op aanwezig. Het was een geschenk, maar in het garantiebewijs staat in geschreven en gehandtekend door de juwelier en dat moet normaal voldoende zijn. Kan er eventueel een foto van trekken moest je dat willen. Hoeveel zou je willen bieden?

Mvg

masterboy

Legacy Member
Als je kan mag je een foto maken enkel van de kast.
Ook de achterzijd a.u.b.

masterboy

Legacy Member
Bedankt voor de foto’s
Zie ik nu in de linkse boevenhoek een beschadiging in het glas??

Lowenheart

Legacy Member
Masterboy: Ik heb het eens gechecked en blijkbaar is daar een klein stukje glas weg, maar heel oppervlakkig. Ik heb eens naar de juwelier gebeld, een nieuw glas kost 15 euro, dus dit zou ik eventueel van de prijs willen aftrekken mocht je nog interesse hebben.

Mvg

GoUdVisKe

Legacy Member
bwa 't is niet alleen het glas he,
je kan ook zien dat het metaal eenbeetje vervormd zit daarrond,
ik betwijfel ook heel sterk of het nog wel waterdicht zal zijn nadat je het glas eventueel zou laten vervangen...

Lowenheart

Legacy Member
Goudviske: er is totaal geen vervorming aanwezig, op de foto lijkt dit idd wel

Mvg

Lowenheart

Legacy Member
Gravedigger: er zijn een beetje gebruikerssporen op rand aanwezig maar minimaal
D1981: Ik zal proberen van vandaag of morgen foto's van horloge 2 te trekken

Mvg

Lowenheart

Legacy Member
OPGELET
Horloge 1 in prijs verlaagd: 55 euro

Horloge 2 in prijs verlaagd: 65 euro


Ps: foto's voor en achter horloge 2 volgen morgen

Mvg

Lowenheart

Legacy Member
Crashbe: bod genoteerd
Certificaat, doos enz. is natuurlijk inbegrepen.

Mvg

D1981

Legacy Member
Detailfoto horloge 2 nog steeds niet beschikbaar?
Voor ik een bod doe zou ik toch wel graag deze eens kunnen bekijken.
Het lijkt op de eerste foto dat er op de behuizing wat krassen staan, het kan ook van niet zijn aangezien de foto vrij troebel is.
Een marcofoto zal uitsluitsel geven :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan