Archief - Honda mt50

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
Hallo,

mijn brommer staat reeds 1maand te koop op kapaza & 2de hands maar nu staat hij echt in de weg dus heb ik de prijs verlaagd en ga ik hem hier ook eens aanbieden -*u never know*- ...

De advertentie geeft meer dan genoeg info..
Hij is zelf opgebouwd door mijn neef, mijn nonkel en ik ... Samen steekt er zo'n 4000 a 4500€ en 2 jaar (dagelijks) werk in , wat er uiteraard niet meer uit te halen valt en het is dus allemaal kwaliteits-materiaal .. allemaal van DIKKE merken (honda, renthal, TNT, Twinair, ...) en het doet echt PIJN om hem te moeten verkopen maar ik heb auto en het wordt me allemaal te duur

Vraagprijs is 800 a 900€ te zien of ge helmen enzo er ook bij wilt...

http://www.kapaza.be/detail/5894784/


Mvg

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
och ja ik kan nog maar eens proberen omhoog stampen

birdhouse85

Legacy Member
idd schoon... maar niet direct mijn ding.

alhoewel een mt5 met een 4t blok, zalig :)

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
merci voor de reacties :D

Tis idd zalig om mee te rijden en véél bekijks + iets dat ge nergens anders tegenkomt ...

Maar sinds ik met de auto rijdt is er maar 1x mee gereden geweest :(
en das nu al 2 maand dus

birdhouse85

Legacy Member
tof dingske, zou ik eigenlijk wel kunnen gebruik... 2takt moto verbruikt veel ;)

minpunt is, kwil er niet teveel geld aan hangen.. moest die mt nu eens in slechtere staat zijn ;)

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
grotere foto's hier: http://users.pandora.be/XortioN/mt5/

Tcho ja ik vind voor hoe de mt50 eruit ziet en voor het vele geld en tijd dat ik en mijn nonkel er in gestoken hebben dat ik die vrij goedkoop de deur uit laat... Uiteraard lijkt het veel voor een mt50 maar er schiet niet veel mt50 meer van over, alles maar dan ook alles is aangepast... Ik zeg het , het heeft 2 jaar ombouw werk gekost om hem tot deze staat te maken want zelf heb ik hem gekocht voor 100€ in originele en beroeste staat met kapotte motor etc... En steekt nu goeie 4000€ in dusjah, heb er wel veel plezier aangehad... Maar ik ga eens filmpje maken, want op foto's lijkt hij zo tof niet.. Eenmaal je hem in het echt ziet/hoort zijt ge meteen verkocht

X-BoRn

Legacy Member
reden dat er waarschijnlijk niet veel geinterreseerden in zijn, in deze staat is hij helemaal nimeer legaal, andere motor, velgen enz gehomologeerd kunt ge hem niet meer noemen :) ik zou zegge zet em ook eens op 2dehands en eventueel ebay, er zijn ook redelijk wat scooter en brommer tuning sites, kan ook de moeite izjn daar eens te plaatsen

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
idd ik heb het ook al zitten denken, daarom dat ik er eventueel een 49cc wil opsteken dan is hij nog iets legaler... Zelf heb ik er nu een half jaar dagelijks mee buiten geweest en paar keer door politie controle gehad en op rollen en nog NOOIT problemen mee gehad... Meeste politie-agenten zeggen zelfs 'proficiat dat ge zo een mooi gerestaureerde mt50 hebt' :rofl:

Maarja ik heb mijn prijs net naar 700€ gezet omdat hij echt in de weg begint te staan ... doet echt pijn om hem zo goedkoop te moeten verkopen na al dat werk en geld dat ik er zelf ingestoken heb....

stuur je me anders pm met paar scooter en brommer tuning sites want ik weet er geen , alvast bedankt

X-BoRn

Legacy Member
http://www.scooterbase.net/ is zowat de enige da ik nog ken, lang geleden da ik me nog met brommers bezighield, weet alleen nog da het eeuwig duurde om verkocht te krijgen, en telkens prijs verlagen...ik ken het :) succes
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan