Archief - HiFi gerief + kast + aquarium

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Vulkaantje

Legacy Member
Ieps

ik heb volgende dingen op overschot:

1) Samsung televisie: beeld is in orde, geluid verspringt geregel van stil naar luid
Minimumprijs: 2.5euro, meeneemprijs 5euro.
2) Stereomeubel, is volledig te demonteren. Minimumprijs 15 euro, meeneemprijs 25 euro.
3) Technics cdspeler: speelt cd's af, maar hapert heel vaak. Minimumprijs 2.5euro, meeneemprijs 5 euro.
4) Technics versterker: werkte tot vorig jaar perfect en heeft het van het ene moment op het ander volledig begeven. Afstandsbediening erbij. Mag gratis weg
5) Technics cassettedeck: 100% in orde. Minimumprijs 5 euro, meeneemprijs 7.5euro.
6) Technics tuner: 100% in orde: minimumprijs 5 euro, meeneemprijs 7.5 euro.
7) Technics cdspeler: leest geen cd's meer. Mag gratis weg
8) Technics equilizer: 100% in orde: minimumprijs 5 euro, meeneemprijs 7.5euro.
9) Technics tuner: 100% in orde :minimumprijs 5 euro, meeneemprijs 7.5 euro.
10) Technics versterker: linkerkanaal valt af en toe weg: minimumprijs 7.5euro, meeneemprijs 15 euro.
11) Paar luidsprekers die op een versterker dienen aangesloten te worden. 100% in orde. Minimumprijs 5 euro, meeneemprijs 10 euro.

Alle gerief van de 3de foto staat gerangschikt van boven naar onder.

http://www.vulk850.be/mappen/prullerij/Verkoop/1.jpg
http://www.vulk850.be/mappen/prullerij/Verkoop/2.jpg
http://www.vulk850.be/mappen/prullerij/Verkoop/3.jpg
http://www.vulk850.be/mappen/prullerij/Verkoop/4.jpg

Het spreekt voor zich dat ik niets opstuur, iemand die alles in één keer komt ophalen heeft vanzelfsprekend de voorkeur. Indien iemand meer foto's/info wenst van een onderdeel, aarzel dan niet om het te vragen. Elk toestel komt met de nodige voedings- en aansluitingskabels.

Ik heb ook nog een groot aquarium (1m lang) + alle toebehoren te koop staan voor de geïnteresseerden.

edit: afhalen kan in Kuurne

ArcösS

Legacy Member
3, 4, 5, 6, 7, 8 ==> 15€ met een snelle afhandeling.

mvg

Vulkaantje

Legacy Member
Als er tegen morgenavond 18u niemand over gaat is het van u.

Pics van aquarium volgen straks.

ArcösS

Legacy Member
Geef je voorrang aan de losse verkopen? Anders vervalt mijn bod.

mvg

Crazy

Legacy Member
hoeveel wil je nog voor dat aquarium en welk toebehoren zit erbij?
groetjes en bedankt voor de pics :niceone:

Vulkaantje

Legacy Member
Een 100 euro zou nog mooi zijn.

Zowat alle toebehoren zit er bij: pomp, filter, verwarmingselement, schepnetje, decoratiemateriaal, "behangpapier" voor erachter, waterverzorgingsgerief,...

Tot voor 2 weken stond hij nog gevuld in de woonkamer, maar we hebben de vissen weggedaan en dus nu staat hij leeg. Enige wat ontbreekt is visvoer.

MangleR

Legacy Member
is da meubel al verkocht (nummer 2)
zonee, hebt u daar fotos van? of is het dat meubel op foto 2?

MangleR

Legacy Member
hoe hoog is dat op het hoogste punt?
en breedte?
/edit: enja de diepte dan ook eh :p
serieuze interesse hier, kan erom komen

MangleR

Legacy Member
20euro voor uw meubel en ik kan er direct omkomen (wanneer jij thuis bent natuurlijk)
Ik ben van ingelmunster dus in 20tal minuutjes kan ik er al zijn
laat maar iets weten indien akkoord

Vulkaantje

Legacy Member
Ik vertrek straks naar de Gentse feesten, dus dat lukt moeilijk.
Zou morgenavond lukken?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan