Archief - Grote hoop strips.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

s00ky s00ky

Legacy Member
Bij deze verkoop ik,

Jommeke.

3, 5, 6, 8, 9, 10x2, 12, 14, 16, 20, 26, 27, 29, 30, 31, 35, 38, 39, 41, 43, 46, 47, 48, 50, 51, 52, 53x2, 55, 56, 58, 59, 62, 63, 64, 68, 70, 71, 74, 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83, 84, 85, 86, 88, 90, 91

De meeste hier zijn eerste druks.
Bijna alle albums zijn in de normale gebruikte staat, een paar nummers vertonen kleine schuurtjes hier en daar.

Per strip had ik graag nog 1 euro gekregen, bij aankoop van de volledige reeks kan er uiteraard gepraat worden over de prijs.

Otani

Legacy Member
Dag stadsgenoot. Rode ridder 111 en 113, zijn dat die van ninja?

Otani

Legacy Member
Ik check het thuis eens, maar ik dacht da 111-112-113 elkaar opvolgden, en ik heb 113 nog niet.

Tonerider

Legacy Member
wat bedoel je met 'hier en daar wat op geschreven' bij de Piet Pienter strips?
En zijn ze rookvrij? :)

ArcösS

Legacy Member
107, 110, 111, 113, 114, 116, 140, 141
10€ incl Kiala?

s00ky s00ky

Legacy Member
Tonerider zei:
wat bedoel je met 'hier en daar wat op geschreven' bij de Piet Pienter strips?
En zijn ze rookvrij? :)

Ik bedoel ermee dat er in een paar van de strips een naam staat op de eerste bladzijde, 1 strip is er op de kaft met balpen een paar letters gekleurd (niet van mij, de strips zijn nog van mijn vader geweest en ze zijn van de jaren 80 :-))

Voor de rest is er niets op aan te merken
En als je met rookvrij bedoelt dat ze niet helemaal vergeeld zijn, dat valt wel heel goed mee, de strips hebben zeker 15 jaar onaangeraakt in de kast gelegen

Joni

Legacy Member
Wat is de kleur van de kaft van de oude Rode Ridder strips? De blauwe kaft duidt op zwart-wit, de grijs-zilver op kleurversies?

Wat is de kleur van Jerom strips 13 & 27? Er zijn namelijk meerdere reeksen, dus het onderscheid is redelijk belangrijk. Ik ben echter sowieso geïnteresseerd in dit tweetal strips.

Ik heb ook interesse in de vijf Guust Flater strips. Ik wil dus minimaal 7 strips (Guust + Jerom kopen voor €7 + €4,5 voor Kiala. Blankenberge is iets te ver om af te halen.

Tonerider

Legacy Member
s00ky s00ky zei:
Ik bedoel ermee dat er in een paar van de strips een naam staat op de eerste bladzijde, 1 strip is er op de kaft met balpen een paar letters gekleurd (niet van mij, de strips zijn nog van mijn vader geweest en ze zijn van de jaren 80 :-))

Voor de rest is er niets op aan te merken
En als je met rookvrij bedoelt dat ze niet helemaal vergeeld zijn, dat valt wel heel goed mee, de strips hebben zeker 15 jaar onaangeraakt in de kast gelegen

met rookvrij bedoel ik eigenlijk dat ze niet stinken naar de sigarettenrook :p.
Indien ze sigarettenrook vrij zijn bied ik 15 incl verzending via kiala voor alle Piet Pienter

s00ky s00ky

Legacy Member
Tonerider zei:
met rookvrij bedoel ik eigenlijk dat ze niet stinken naar de sigarettenrook :p.
Indien ze sigarettenrook vrij zijn bied ik 15 incl verzending via kiala voor alle Piet Pienter

Hey deze zijn idd sigarettenrook vrij.
Dan hebben we een deal voor 15 inc.
Ik wacht op je PM met adres enz.

s00ky s00ky

Legacy Member
Joni zei:
Wat is de kleur van de kaft van de oude Rode Ridder strips? De blauwe kaft duidt op zwart-wit, de grijs-zilver op kleurversies?

Wat is de kleur van Jerom strips 13 & 27? Er zijn namelijk meerdere reeksen, dus het onderscheid is redelijk belangrijk. Ik ben echter sowieso geïnteresseerd in dit tweetal strips.

Ik heb ook interesse in de vijf Guust Flater strips. Ik wil dus minimaal 7 strips (Guust + Jerom kopen voor €7 + €4,5 voor Kiala. Blankenberge is iets te ver om af te halen.

De jeroms zijn die met groene kaft en met kleuren tekeningen.

De kaften van de rode ridder zijn idd met blauw en zwart wit van binnen, de grijze kaft zijn kleurenversies.
Alle strips zijn zwart wit uitgenomen 84, 85, 89, 107, 110, 111, 113, 114, 116, 140, 141.

Ik noteer alvast de guust en de 2 jeroms

ik wacht nog op je respons i.v.m. de rode ridders

s00ky s00ky

Legacy Member
ArcösS zei:
107, 110, 111, 113, 114, 116, 140, 141
10€ incl Kiala?

Hey ik wacht nog met noteren want Otani heeft ook interesse in 111 en 113

En op Joni want die toont ook interesse in de rode ridders, indien ik ze allemaal kan verkopen heeft dit zowiezo voorrang

Joni

Legacy Member
s00ky s00ky zei:
De kaften van de rode ridder zijn idd met blauw en zwart wit van binnen, de grijze kaft zijn kleurenversies.
Alle strips zijn zwart wit uitgenomen 84, 85, 89, 107, 110, 111, 113, 114, 116, 140, 141.
Oke, dan zou ik graag deze gekleurde strips nemen. Mijn bod is €1 per strip, dus €11 (Rode Ridder) + €7 (5 Guust Flater, 2 Jerom) + €4.50 = €22.50.

s00ky s00ky

Legacy Member
Joni zei:
Oke, dan zou ik graag deze gekleurde strips nemen. Mijn bod is €1 per strip, dus €11 (Rode Ridder) + €7 (5 Guust Flater, 2 Jerom) + €4.50 = €22.50.

ik wacht nog op een reactie van otani voor ik de rode ridders noteer.

De rest is alvast genoteerd en ze liggen al aan de kant voor je :)

Joni

Legacy Member
Oke, stuur maar een berichtje met je bankgegevens wanneer alles rond is.

Atmandu

Legacy Member
Hey, ik heb interesse in enkele Suske en Wiske strips:
75, 83, 92, 103, 137, 164, 166, 173, 178, 179, 180, 189, 218

Kan je eens controleren dat ze zonder al te grote scheurtjes zijn? :)

s00ky s00ky

Legacy Member
Hey sorry voor de late reply, druk weekend :)

nummers 92, 75, 103, 166, 137, 173, 178, 179, 189 zijn in goede staat met normale gebruikssporen.

nummer 218 heeft 1 losse bladezijde namelijk de laatste maar is voor de rest is perfecte staat (kan zeker gelijmd worden dat je het zelfs niks meer zou zien)
nummer 83 is buiten een klein paar beschadigingen op de kaft aan de buitenkant en een paar potloodlijnen binnen op de kaft ook in goede staat.
nummer 180 heeft een stuk ter groote van een euro uit de kaft en ook zijn er potloodlijnen aan de binnenkant te zien maar voor de rest is goede staat.

Nummer 164 is een hele slechte staat met alle bladzijden die loszitten en er mist ook een volledige pagina, indien u wil kan ik hem gratis meegegeven of ik smijt hem thuis weg. (het is wel jammer want het is een dubbeldik nummer).

Atmandu

Legacy Member
s00ky s00ky zei:
Hey sorry voor de late reply, druk weekend :)

nummers 92, 75, 103, 166, 137, 173, 178, 179, 189 zijn in goede staat met normale gebruikssporen.

nummer 218 heeft 1 losse bladezijde namelijk de laatste maar is voor de rest is perfecte staat (kan zeker gelijmd worden dat je het zelfs niks meer zou zien)
nummer 83 is buiten een klein paar beschadigingen op de kaft aan de buitenkant en een paar potloodlijnen binnen op de kaft ook in goede staat.
nummer 180 heeft een stuk ter groote van een euro uit de kaft en ook zijn er potloodlijnen aan de binnenkant te zien maar voor de rest is goede staat.

Nummer 164 is een hele slechte staat met alle bladzijden die loszitten en er mist ook een volledige pagina, indien u wil kan ik hem gratis meegegeven of ik smijt hem thuis weg. (het is wel jammer want het is een dubbeldik nummer).

Bedankt voor de info.
Ik wil dan een bod doen van €13 (incl. verzending via Kiala) op deze strips.

s00ky s00ky

Legacy Member
Atmandu zei:
Bedankt voor de info.
Ik wil dan een bod doen van €13 (incl. verzending via Kiala) op deze strips.

Maak er 14 Inc van en Tis nen deal wil je die met losse bladen er ook bij?

s00ky s00ky

Legacy Member
Joni zei:
Oke, dan zou ik graag deze gekleurde strips nemen. Mijn bod is €1 per strip, dus €11 (Rode Ridder) + €7 (5 Guust Flater, 2 Jerom) + €4.50 = €22.50.

Hey otani is bij mij langsgeweest thuis en heeft strip 85, 113 gekocht van de gekleurde.
Nu heb ik nog 111, 89, 85, 107, 110, 114, 116, 140, 141 van de gekleurde, wilt u deze alsnog kopen?

Dan zou het voor alles op een 20,50 euro komen inclusief.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan