Alola
Legacy Member
Ik heb twee zulke kooien staan, zonder inrichting (de trappen/verdiepingen zitten er wel in natuurlijk)... Ze zijn erg verroest, dus je moet wel bereid zijn om er wat opknapwerk in te steken (een tip: een dag of twee te week zetten in cola en dan overspuiten)!
Ik vind het zonde ze naar een recyclagepark te moeten brengen... Wie wil ze?
Je kunt ze trouwens ook op elkaar zetten, dan heb je een echte villa
.Afmetingen: 70 x 45 x 60
Dit staat ook op andere fora, ik post het hier als er daar geboden wordt...
De kooien zijn af te halen in Antwerpen-Centrum.