Archief - gratis katje te verkrijgen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Razer

Legacy Member
hallo iedereen

gisteren was er bij ons weeral een jong katje afgezet vermoed ik het is +- 9 weken oud
het is van niemand van in de gebuurte hier, dat hebben we al gevraagd
wij kunnen echter niet voor nog een kat zorgen, hier is het toch een drukke baan en een ongeluk is vlug gebeurd
ik zie aan de kat niks hangen dus ik vermoed dat het een meisje is :p

de kat heeft nog niks gegeten (toch niet als ik het zag)
ze drinkt wel véél melk(uiteraard veel water met wat melk ;) )
het katje heeft ook een verstopte neus, en daar vliegt nu al goed wat uit :p

foto's:

PICT0016.jpg


PICT0019.jpg



als iemand geinterseerd is wil ik wel hebben dat er goed voor gezorgd word (ik wil niet dat dit katje dit 2 x meemaakt :angry: )

prijs = gratis

indien nog vragen of opmerking, be my guest

CreaTe@SoF2

Legacy Member
Katje heeft de niesziekte waarschijnlijk.

Zorg er voor dat het medicamenten krijgt en dan blijft het leven, zoniet dan is de kans zeer groot dat het sterft...

grtz and succes!

Razer

Legacy Member
CreaTe@SoF2 zei:
Katje heeft de niesziekte waarschijnlijk.

Zorg er voor dat het medicamenten krijgt en dan blijft het leven, zoniet dan is de kans zeer groot dat het sterft...

grtz and succes!

hmm ik denk gwn dat ze een valling heeft

Plato

Legacy Member
Katjes als ze zo groot zijn eten blikvoer en geen droge brokken. Koemelk daarvan krijgen ze diarree. Als ze dat krijgt, en je geeft ze niet de gepaste verzorging, is het er rap mee gedaan vrees ik.

CreaTe@SoF2

Legacy Member
Jack-Sparrow zei:
hmm ik denk gwn dat ze een valling heeft

Kan zijn.. maar de niesziekte komt zeer vaak voor..

anyway, take care little kitten! :p

grtz

Razer

Legacy Member
medionsux zei:
Katjes als ze zo groot zijn eten blikvoer en geen droge brokken. Koemelk daarvan krijgen ze diarree. Als ze dat krijgt, en je geeft ze niet de gepaste verzorging, is het er rap mee gedaan vrees ik.

blikkenvier hebben we ook geprobeerd, zelf brood, in het water met melk leggen eet ze niet op (alle toch nie als ik et zie)

vidiot

Legacy Member
Ik heb zeker interesse om het katje in ons prille gezinnetje op te nemen.
Zeker dat het een meisje is?
Is er kans dat het katje in de buurt van Mechelen geraakt?

Thin Liz

Legacy Member
Ga ermee naar de dierenarts: niet eten en niezen is vrij verdacht...

0m3g4

Legacy Member
ziet er een raskat uit, moet je eens laten bevestigen bij een dierenarts... vermoedelijk een heilige birmaan of een ragdoll

Razer

Legacy Member
Thin Liz zei:
Ga ermee naar de dierenarts: niet eten en niezen is vrij verdacht...

mijn ouders gaan geen geld uitgeven aan een straatkat als ze toch niet bij ons blijft

naar het schijnt is dit ras duur

Michy_VI

Legacy Member
hmz, ben nu serieus aant twijfele of ek het katje zou overnemen, maar ik weet nie of onze huidige katten er vrede mee gaan sluiten.

Razer

Legacy Member
Tha Sony zei:
hmz, ben nu serieus aant twijfele of ek het katje zou overnemen, maar ik weet nie of onze huidige katten er vrede mee gaan sluiten.

dat begrijp ik hoor het katje komt met onze kond en konijn overeen

en het katje eet nu al eindelijk brokken uit blik :niceone:

Trench

Legacy Member
Jack-Sparrow zei:
dat begrijp ik hoor het katje komt met onze kond en konijn overeen

Nu het nog leren haar neus te snuiten in ne zakdoek en tkomt in orde ;)

Michy_VI

Legacy Member
mja tis nie zozeer dit katje, maar onze katten zelf
ze zijn redelijk agressief van karakter tov andere katten

divinity---

Legacy Member
hmzzz grote interesse, soms in west vlaanderen aanwezig?

snot

Legacy Member
Voor de held (en dat meen ik in de goede zin) die het poesje neemt;
het poesje krijg je gratis maar de dierenarts zal je centen kosten!!!
EN zonder garantie, katten niesziekte is dodelijk.

Moest mijn 18 jaar oude kat (oosterse korthaar) nu niet juist heel ziek zijn dan was ik misschien de held :sad:

biCker

Legacy Member
Ik heb hier 4 poezen rondlopen die me al een pak geld hebben gekost (in feite 5 als ik mijn vrouw meetel :D ), dus ik weet wat ik doe...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan