DJDM
Legacy Member
Na onze bouw zitten we nog met een mooi hoopje grond in onze tuin 
Ik schat dat het +- 5 vrachtwagens zijn met hele goeie aarde. Gratis af te halen
))
De grond ligt in Opwijk, adres kan je via pb of mail vragen. Wij hebben eventueel ook een telnr. van een grondvoerder.
Greetz,
roel

Ik schat dat het +- 5 vrachtwagens zijn met hele goeie aarde. Gratis af te halen
))De grond ligt in Opwijk, adres kan je via pb of mail vragen. Wij hebben eventueel ook een telnr. van een grondvoerder.
Greetz,
roel