Archief - [Gratis] Caravan

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

^MystiQ

Legacy Member
BuZz.LiGhTYeAr zei:
als ge ne trekhaakt hebt dan is die dieje normaal gekeurd voor 500 kg...

Als da een echt oud caravannake hebt dan zout ge wel eens kunne verschieten hoeveel zoiets weegt daar ze vroeger alles loodzwaar maakten.

Kvind het wel nog een tof dingske en zout nog graag opknappen ook maar wak er dan mee doen hé :p

W000T

Legacy Member
ik ben wel geinteresseerd, heb een stuk grond en daar staan al 2 caravans, das voor maten in te slapen na een fuif ofzo :D
fotos van de binnenkant plz

grtz

Gert1

Legacy Member
staat niet hier hé (woon in wilrijk en de caravan staat in Herselt), dus foto's komen zo rap mogelijk

woutervh

Legacy Member
Gert1 zei:
staat niet hier hé (woon in wilrijk en de caravan staat in Herselt), dus foto's komen zo rap mogelijk


Zit daar een frigo in? Zoja, graag het merk/type en afmetingen en of deze nog werkt.
En zou deze eventueel apart gratis gegeven worden :D

grtz

Gert1

Legacy Member
woutervh zei:
Zit daar een frigo in? Zoja, graag het merk/type en afmetingen en of deze nog werkt.
En zou deze eventueel apart gratis gegeven worden :D

grtz

kverwacht van niet.

CAPS

Legacy Member
Ey Gert1 even OT: ik heb 1 Blauwe Ledfan 120 mm liggen!

pm indien intresse, Free up

PolletPoulet

Legacy Member
als ik dat ding met den auto kom halen, gaat dat uiteenvallen na 20km of niet? :D

Gert1

Legacy Member
PolletPoulet zei:
als ik dat ding met den auto kom halen, gaat dat uiteenvallen na 20km of niet? :D

onderstel is normaal gezien zeer stevig hé...dus nrml moet dat nog intact zijn.

Netrem

Legacy Member
werken die lichten nog? ik bedoel, als ge daarmee op de baan rijdt enzo.

eapresley2

Legacy Member
staat er een handrem op?
Als die opgetrokken stond zitten de remmen 99.9 % zeker vast.
Dus voor ge ermee vertrekt remtrommels(als erop staan) openen en de remmen loshalen.
Anders zal het serieus roken en kunnen uw roulementen het begeven met alle gevolgen van dien

Peewee

Legacy Member
Als die caravan jaren in weer en wind heeft gestaan dan moet die echt MOESROT zijn.

Tell me if i'm wrong!! :D

ZMarre

Legacy Member
Indien ge mij kunt garanderen dat deze nog wegvaardig is, wil ik die met plezier komen halen. Kunnen dit goed gebruiken voor ons campthema op bivak dit jaar.

Gert1

Legacy Member
ZMarre zei:
Indien ge mij kunt garanderen dat deze nog wegvaardig is, wil ik die met plezier komen halen. Kunnen dit goed gebruiken voor ons campthema op bivak dit jaar.

en wat bedoel je met wegvaardig?

ZMarre

Legacy Member
Als we tegengehouden worden door de flikken dat we gene PV aan ons been hebben. Ik weet niet of er zoiets bestaat als de autokeuring maar voor caravans?

En ja, natuurlijk ook gewoon het feit dat we er 100KM mee moeten rijden, en dat die dus wel heel moet blijven onderweg ;) Ik heb zo mijn twijfels als ik uw fotos bezie :unsure:

woutervh

Legacy Member
ZMarre zei:
Als we tegengehouden worden door de flikken dat we gene PV aan ons been hebben. Ik weet niet of er zoiets bestaat als de autokeuring maar voor caravans?

En ja, natuurlijk ook gewoon het feit dat we er 100KM mee moeten rijden, en dat die dus wel heel moet blijven onderweg ;) Ik heb zo mijn twijfels als ik uw fotos bezie :unsure:

Caravan met MTM <750kg mag je mee rijden met een gewone autoplaat eraan, geen keuring vereist, en valt meestal onder de standaard verzekering.

Caravan met MTM >750kg moet je een plaat aanvragen van aanhanger (vroeger U-plaat, nu Q-plaat), moet 2jaarlijks (geloof ik) naar de keuring en moet je extra verzekering voor nemen.

In verband met deze caravan. Ik weet niet wat het gewicht is, maar ik vrees ervoor dat.
1) ze eigenlijk plukkevort is en het dus niet aan te raden is van ze ver te trekken.
2) als ze >750kg is, deze met redelijke zekerheid niet door de keuring zou geraken. (ik wil me eigenlijk zelfs niet voorstellen hoe de remmen/schokdempers/etc eruit zien)

Dit ter info en free up :-)

Gert1

Legacy Member
ik garandeer niets, hij is gratis af te halen in de staat zoals hij is...ik denk dat, indien je hem opknapt er iets mooi van kunt maken...maar bij ons staat hij in de weg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan