Archief - Goedkope Surfvakantie!!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

bboy hippo

Legacy Member
Goede dag aan allen!

Ik heb reeds deze fantastische surfreis gewonnen, ik wou zooo graag gaan maar door talloze redenen, waaronder de data, moet ik deze reis helaas weggeven.

Het is met de organisatie "FLOWTRACK", je gaat 7 dagen naar het noorden in Spanje, "San Vicente De La Barquera" met een luxe bus.
Alle praktische info kan je vinden op hun site:

www.flowtrack.be Let op dat je de "all summer" info kiest en niet van het "junior camp"

Je kan nog een aantal extra opties kiezen, kijk dus op de site bij inclusief en exclusief. De prijzen variëren tussen €275 en de €295 voor het basispakket (zonder extra opties).

Ik verkoop mijn kaart echter voor maar liefst €212.50

Zo'n goedkope vakantie kun je toch niet weerstaan? Ik hoop echt dat iemand hier zo graag op surfvakantie zou willen gaan deze zomer, dan gaat die persoon blij zijn om dat te kunnen doen voor dit prijsje.

Als er niemand interesse heeft, geef ik het ticket door aan een vriend.
Wacht echt niet te lang want je moet je zo snel mogelijk inschrijven!!!! De plaatsen raken vol.

De betalingswijze en dergelijke spreken we dan zo snel mogelijk via email af!

REPLYEN MAAR!

bedankt voor de aandacht! :niceone:

Kangoo

Legacy Member
Is dat met vastgelegde datum of is die nog te kiezen?
Is dit voor de basisformule?

bboy hippo

Legacy Member
Wel je kan je week zelf kiezen; tussen 6 juli (vertrekdag) tot en met 10 augustus (vertrekdag)

voorbeeld: als je 6 juli vertrekt, kom je 13 juli weer thuis aan.

Het is de prijs voor een basisformule, deze houdt echter wel veel in.
Je kan nog half pension er bij nemen voor een week: 85 euro. MAAR als je dat niet wilt doen; er is een ruimte voor zien waar je gewoon je eigen eten kan klaarmaken, je kan gratis een stadsfiets gebruiken voor naar het stad te fietsen en voedsel/drank te gaan kopen.

Ik raad het je echt aan om eens te kijken op hun site welke opties je er nog kan bijnemen. Je kan bijvoorbeeld een deftige scott mountainbike huren per dag, kwestie van beetje te gaan downhillen ofzo. Allemaal eigen keuze!

Bekijk het gewoon eens :)

Kangoo

Legacy Member
Ticket nog beschikbaar?
Ik ben momenteel even aan het informeren bij Flowtrack voor welke data er nog plaatsen beschikbaar zijn... Indien deze mij goed zouden uitkomen heb ik wel interesse... Ik hou je op de hoogte!

bboy hippo

Legacy Member
Een kennis van me heeft ook interesse maar zoekt nog een vriend/vriendin om mee te nemen. Ik heb haar wel op de hoogte gebracht dat ik eerst wou afwachten wat u zou beslissen...

Het ticket is dus inderdaad nog beschikbaar en je weet me wel te bereiken. Moest de data uitkomen, dan zal ik je mijn email-adres geven en dan kunnen we zo verder afspreken

bedankt voor iets te laten weten

bboy hippo

Legacy Member
Kangoo, laat je zo snel mogelijk iets weten? Heeft flowtrack je al beantwoord? komt de data voor je uit? Zit zo dat we zeer krap bij tijd zitten en er nu een kennis ook interesse heeft en achter de data ging horen, ik heb hem ook gewaarschuwd dat u nog steeds voorrang heeft maar ik wil dan wel zo snel mogelijk weten of u kan of niet :)

alvast bedankt!

Kangoo

Legacy Member
Sorry voor het lange wachten!
Moest het antwoord van Flowtrack afwachten en dan nog eens op mijn werk informeren of ik verlof kon nemen...

Als het nog geldig is ga ik op je aanbod in!
PM gestuurd voor verdere info...

bboy hippo

Legacy Member
Wegens tijdgebrek en paniek dat ik niet van mijn ticket ging afraken had ik na bevestiging van die kennis gezged dat het ok was. Het ticket is dus niet meer beschikbaar, een vriendin van mij gaat met haar vriend. Ik voel me nu beetje schuldig nu je toch hebt geantwoord en toch zou kunnen gegaan zijn. Omdat het zo lang duurde dacht ik dat je niet kon. Mijn excuses, ik hoop dat je iets leuks in de plaats vindt!

ciao
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan