Archief - Gilera Dna 50cc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gnome

Legacy Member
Ik verkoop m'n 50cc gilera dna. Wegens aankoop van 125cc.

kleur: Blauw
km stand: tssn 8000 en 9000 km
ingeschreven op 23-05-2002
elektronishe starter en display


Heb hem overgekocht op 300km.
Vorig jaar wel mee gevallen.
Licht beschaaft aan linker kant (Stuur, remhandel, pinker). Maar het is echt minimaal. daarom dat ik het nooit heb hersteld. De body zelf is onbeschadigd gebleven.

Zit alarm op, maar dit zal wss nazicht nodig hebben sinds ik het nooit gebruikte en dus niet weet of het nog (volledig) werkt.

met reserve sleutel, en papieren.

Foto
! Dit is niet de originele foto mits ik geen mogelijkheid heb om foto's online te zetten. Bij mij is het spatbord vanachter eraf en heb ik andere spiegels. Voor de rest gelaten zoals hij was.

Doe maar een bod. Hij staat in de weg in de garage en hij moet weg. Hoe sneller hoe liever.

Ge moogt altijd is komen kijken hier te merksem.

Heel leuk om mee te rijden allesinds.

Indien je nog vragen hebt..

duc1977

Legacy Member
wat had je ingedachten van prijs? Want ik heb daar geen enkel idee van !?

Gnome

Legacy Member
Rond de 500 euro is voor mij al goed. Hij staat hier in de weg :)

Bahemath

Legacy Member
Ik zoek echt dringend een brommer is dit a klasse fzo? :s kken daar nie zoveel van :p en erhm echt geen foto's van de staat nu? zeer grote intresse

Gnome

Legacy Member
nee is klasse B
en helaas geen foto, maar je mag altijd eens komen zien he

Bahemath

Legacy Member
damn ik zocht een a klasse veel te lazy om nu nog rijbewijs voor brommer te doen is ook maar voor tijdelijk gebruik... Is wel mooi ding :D

Gnome

Legacy Member
eyes147 zei:
foto's kan je online plaatsten via http://imageshack.us/ ;)

free up. Mega scooter trouwens. Zelf nog gilera dna had.
Supermachientje!

Dat weet ik wel, maar ik heb de mogelijkheid niet om een foto te trekken en die dan op m'n pc te zetten om die dan te uploaden naar zo'n site..;)

Dodgey

Legacy Member
Die van de foto is wel de 125cc versie als ik mij niet vergis? :)

duc1977

Legacy Member
Gnome zei:
Dat weet ik wel, maar ik heb de mogelijkheid niet om een foto te trekken en die dan op m'n pc te zetten om die dan te uploaden naar zo'n site..;)


stuur die naar ; ducgodefroo at msn dot com ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan