Gnome
Legacy Member
Ik verkoop m'n 50cc gilera dna. Wegens aankoop van 125cc.
kleur: Blauw
km stand: tssn 8000 en 9000 km
ingeschreven op 23-05-2002
elektronishe starter en display
Heb hem overgekocht op 300km.
Vorig jaar wel mee gevallen.
Licht beschaaft aan linker kant (Stuur, remhandel, pinker). Maar het is echt minimaal. daarom dat ik het nooit heb hersteld. De body zelf is onbeschadigd gebleven.
Zit alarm op, maar dit zal wss nazicht nodig hebben sinds ik het nooit gebruikte en dus niet weet of het nog (volledig) werkt.
met reserve sleutel, en papieren.
Foto
! Dit is niet de originele foto mits ik geen mogelijkheid heb om foto's online te zetten. Bij mij is het spatbord vanachter eraf en heb ik andere spiegels. Voor de rest gelaten zoals hij was.
Doe maar een bod. Hij staat in de weg in de garage en hij moet weg. Hoe sneller hoe liever.
Ge moogt altijd is komen kijken hier te merksem.
Heel leuk om mee te rijden allesinds.
Indien je nog vragen hebt..
kleur: Blauw
km stand: tssn 8000 en 9000 km
ingeschreven op 23-05-2002
elektronishe starter en display
Heb hem overgekocht op 300km.
Vorig jaar wel mee gevallen.
Licht beschaaft aan linker kant (Stuur, remhandel, pinker). Maar het is echt minimaal. daarom dat ik het nooit heb hersteld. De body zelf is onbeschadigd gebleven.
Zit alarm op, maar dit zal wss nazicht nodig hebben sinds ik het nooit gebruikte en dus niet weet of het nog (volledig) werkt.
met reserve sleutel, en papieren.
Foto
! Dit is niet de originele foto mits ik geen mogelijkheid heb om foto's online te zetten. Bij mij is het spatbord vanachter eraf en heb ik andere spiegels. Voor de rest gelaten zoals hij was.
Doe maar een bod. Hij staat in de weg in de garage en hij moet weg. Hoe sneller hoe liever.
Ge moogt altijd is komen kijken hier te merksem.
Heel leuk om mee te rijden allesinds.
Indien je nog vragen hebt..

kken daar nie zoveel van
en erhm echt geen foto's van de staat nu? zeer grote intresse
