xephyr
Legacy Member
Hallo,
Vorige zomer kocht ik een fitnessfiets met het goede voornemen om terug te beginnen sporten. Het is er echter nooit van gekomen, daarom doe ik hem nu terug weg.
Indien geïnteresseerd, kan ik mijn GSM nummer pm'en.
Vorige zomer kocht ik een fitnessfiets met het goede voornemen om terug te beginnen sporten. Het is er echter nooit van gekomen, daarom doe ik hem nu terug weg.
- De fiets is als NIEUW;
- Kleuren: blauw, wit & zwart;
- Bekijk hier een foto.
- Vraagprijs: € 300
Indien geïnteresseerd, kan ik mijn GSM nummer pm'en.
Ik kon op de versnellingen "shimano alivio" lezen.