TheAntropoid
Legacy Member
Het beestje is 2 maand oud.. is gisteren gekocht in de zoom art
heb kasticketje nog denk k..
mn zus is der allergisch aan dus hij moet weg..
voor 5 E is hij van jouw.. is een zeer schoon schattig beestje maar moet weg anders gaat hij op den barbeque.
greets
fotos voor geintresseerden volgen ..
heb kasticketje nog denk k..
mn zus is der allergisch aan dus hij moet weg..
voor 5 E is hij van jouw.. is een zeer schoon schattig beestje maar moet weg anders gaat hij op den barbeque.
greets
fotos voor geintresseerden volgen ..

da wordt max 1-2 jaar oud