Mr.Bluestar
Legacy Member
Bij de zolderopruiming heb ik nog een doos gevonden met 100 lege DVD-cases. Ze zijn de standaard zwarte uitvoering voor 1 schijfje in op te bergen en een transparante hoes voor een leaflet in te steken.
Liefst afhaling in Wijnegem omdat het nogal een groot pakket is om op te sturen en uiteraard gezien de geringe waarde.
Liefst afhaling in Wijnegem omdat het nogal een groot pakket is om op te sturen en uiteraard gezien de geringe waarde.