Archief - Dragonfly walkera 04

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

keeperke126

Legacy Member
Ik verkoop mijn Walkera Dragonlfy 04 helicopter. Dit omdat het mij niet lukt om ermee te vliegen en de tijd ontbreekt om het goed te leren. Ik kan dus geen demonstratie geven, maar alles is wel werkende te zien.
Hij is vliegklaar op de batterijen (AA) van de afstandsbediening na.
Het landingsgestel is verbeterd met carbon onderdelen.
Wat er allemaal bijgeleverd wordt:
- de helikopter
- de afstandsbediening
- de batterij van de helicopter
- de lader
- Training kit
- Ongebruikte HM-004-Z-16 Canopy
- Ongebruikte HM-004-Z-01 Rotor head 2 stuks
- Ongebruikte HM-004-Z-17 Tail rotor blade
- Verbindingskabel voor pc

Foto: http://www.kapaza.be/detail/7739896/
Prijs: €60

L.E.D.

Legacy Member
Pesies de RC hobby beu ? :)

Paar vraagjes.
Batterij van de heli zit die erbij, en zo ja welke en hoelang doe je ermee ?
De zender, heeft die channel mixing? (throttle en pitch mixing) *edit. Net gelezen "fixed pitch" dus vergeet deze vraag.
Kan je die zender aan de pc hangen en heb je ook en sim (freeware of andere)
Verzending mogelijk ?

groetjes

keeperke126

Legacy Member
L.E.D. zei:
Pesies de RC hobby beu ? :)
Nee, totaal niet. Ik ben er nog altijd erg in geïnteresseerd. Auto's zullen me blijven aanspreken (ik heb trouwens nog steeds men truck). Vliegen, meer bepaald het helicoptervliegen is niets voor mij. Veel te veel geduld voor nodig :p . En ja, de verkoop van men monstertruck was simpel. Het was zonde om de wagen hier te laten staan. Zo'n wagen is gemaakt om te rijden, niet om stil te staan. Voor de truck heb ik nog een projectje lopen, dus die blijft nog effe in mijn bezit.

Paar vraagjes.
Batterij van de heli zit die erbij, en zo ja welke en hoelang doe je ermee ?
Batterij zit erbij. Ik denk een 10 à 15min vliegen. Andere batterij is te verkrijgen in een winkel hier in de buurt. www.precoshop.be
De zender, heeft die channel mixing? (throttle en pitch mixing) *edit. Net gelezen "fixed pitch" dus vergeet deze vraag.
Kan je die zender aan de pc hangen en heb je ook en sim (freeware of andere)
Is perfect mogelijk mits je de juiste aansluiting hebt op je pc. De kabel heb ik hier wel ergens liggen, alleen kan ik hem niet aansluiten. De sim zou je van het internet kunnen halen (zelf nog niet geprobeerd)
Verzending mogelijk ?
Geen probleem

groetjes

Alle antwoorden toegevoegd in het vet.

keeperke126

Legacy Member
Bod genoteerd, maar ik had er toch graag nog €60 van gehad.
Ik houd je op de hoogte.

linux

Legacy Member
interesse in een mooi grijs gespoten honda s2000 kap voor een 1/10 rc car (nooit op een auto gezeten)

XerberuZ

Legacy Member
intresse in ruil met wc of modding mat mobo's ofzo ?
if not bod van 65 inc verzending via kiala

keeperke126

Legacy Member
Mocht ik een 1/10 rc car hebben, dan misschien wel ja. Maar die heb ik dus niet ;) .

linux

Legacy Member
ik heb hier nog een chassis liggen van een 1/10 rc car, is in redelijk goede staat (is een range rover overgereden :p) ma alleen de motor was kapot, vdr is goede staat.

keeperke126

Legacy Member
XerberuZ zei:
intresse in ruil met wc of modding mat mobo's ofzo ?
if not bod van 65 inc verzending via kiala

Aangezien ik men pc basic houd, geen interesse in modding of wc materiaal.
Wat het bod betreft, zit nog onder mijn minimumprijs maar is genoteerd. Aangezien de heli al +/- 50cm lang en 20cm hoog is, zit ik op minstens €5,50 verzending.

linux zei:
ik heb hier nog een chassis liggen van een 1/10 rc car, is in redelijk goede staat (is een range rover overgereden :p) ma alleen de motor was kapot, vdr is goede staat.

Heb je soms een foto?

linux

Legacy Member
hey,

bij nader inzien is er achteraan ook een stukje afgebroken van de ophanging, dus ga het maar laten liggen :p
heb hier nog wel een 1/16 elektrische buggy van kyosho liggen in zeer goede staat, complete set, vierwielaandrijving, ... tof dingetje.

foto's van dat autotje en van de s2000 kap:

S2000 kap
autotje

interesse?

autotje kostte 160 euro nieuw en er zit een extra set veren bij.

grtz

keeperke126

Legacy Member
De wagen interesseert me wel. Heb je soms msn, zodat ik je wat vragen kan stellen?

mvg

keeperke126

Legacy Member
L.E.D. zijn bod krijgt voorrang op de wagen en is dus tot hiertoe het hoogste.

XerberuZ zei:

Verzending via Kiala of via de post?
Ik verkies persoonlijk liever de post.

keeperke126

Legacy Member
Binnen 31 minuten sluit ik af. XerberuZ zijn bod is tot hiertoe het hoogste.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan