Lethall
Legacy Member
Ik verkoop het bordspel van Doom.
Het spel is nog 100% compleet en in absolute nieuwstaat.
Reden van verkoop, 2-3keer gebruikt, maar ligt hier al maanden niets meer te doen.
Is eigenlijk in de staat waarin je het in de winkel zou kopen.
Nieuwprijs is 50euro (http://www.wargamesstore.be/Files/Wargames Store PriceList Maart 2008 - Bordspelen.pdf)
Meeneemprijs: 30euro
Foto:
http://kingzombie.com/images/doomgamestuff.jpg
review:
http://www.wargamer.com/reviews/doom_boardgame/default.asp
Het spel is nog 100% compleet en in absolute nieuwstaat.
Reden van verkoop, 2-3keer gebruikt, maar ligt hier al maanden niets meer te doen.
Is eigenlijk in de staat waarin je het in de winkel zou kopen.
Nieuwprijs is 50euro (http://www.wargamesstore.be/Files/Wargames Store PriceList Maart 2008 - Bordspelen.pdf)
Meeneemprijs: 30euro
Foto:
http://kingzombie.com/images/doomgamestuff.jpg
review:
http://www.wargamer.com/reviews/doom_boardgame/default.asp
