Archief - Disney beeldjes (traditions)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Karry98

Legacy Member
Ik verkoop volgende beeldjes uit de Disney Traditions serie. Alle beeldjes zijn in uitstekende staat en komen met de originele doos. Alle genoteerde prijzen zijn minimumprijzen en meeneemprijzen exclusief verzending. De naam van het beeldje en de prijs staan steeds onder de afbeeldingen.

sam0779r.jpg


Triton: 30 euro exclusief

sam0777o.jpg


Ariel en prins Eric: 25 euro exclusief

sam0776j.jpg


Beauty and the Beast: 25 euro exclusief

sam0485u.jpg


Winnie the Pooh: 20 euro exclusief

sam0482n.jpg


Sleeping Beauty en Prins: 25 euro exclusief (2 exemplaren beschikbaar)

sam0480p.jpg


Cinderella en Prins: 25 euro exclusief (2 exemplaren beschikbaar)

sam0492u.jpg


sam0491z.jpg


Beast/Prins (beeld met 2 zijden), redelijk groot (25cm hoog): 60 euro exclusief

sam0782m.jpg


Marie (beeld om aan een rand te hangen): 5 euro exclusief

sam0780v.jpg


Ariel: 10 euro exclusief

Het zoekertje staat ook op 2dehands.

Karry98

Legacy Member
sundaypunk zei:
Hoe groot zijn de beelden gemiddeld?

Het kleinste beeldje (Marie) is zo'n 13cm hoog en het grootste (Triton) zo'n 21cm. De meeste beelden zijn ongeveer 17 à 18 cm hoog. De beeldjes zijn van mijn zussen, dus indien je vragen hebt, stel ze maar en dan geef ik het door ;).

Karry98

Legacy Member
Goblin13 zei:
Beauty en the beast 20 euro afgehaald!

De genoteerde prijzen zijn minimumprijzen, ik mag er geen euro van afwijken :).

Voor Beauty and the beast is de minimumprijs dus 25 euro.

Alice in Wonderland en Mad Hatter zijn trouwens verkocht via 2dehands.be en Triton meer dan waarschijnlijk ook.

Karry98

Legacy Member
Verkochte items zijn verwijderd uit openingspost. Wachten nog even op bevestiging van de koper voor Triton, maar die is in principe ook verkocht.

EDIT: 3 extra beelden toegevoegd

Goblin13

Legacy Member
akkoord 25 dan, doos is er toch ook bij dan voor de waarde?

Karry98

Legacy Member
Alexat zei:
Is er nog zo'n Marie over?

Er is nog een beeldje van Marie (met dat staafje) om aan de rand van een voorwerp te hangen. Foto in openingspost. Voor 5 euro + verzending is die van u :).

Alexat

Legacy Member
Ik zou er graag €5 voor willen geven maar met verzendkosten wordt dat al snel het dubbel dus ik ga toch passen, in Antwerpen kom ik ook niet vaak...

Karry98

Legacy Member
Alexat zei:
Ik zou er graag €5 voor willen geven maar met verzendkosten wordt dat al snel het dubbel dus ik ga toch passen, in Antwerpen kom ik ook niet vaak...

Dat begrijp ik, toch bedankt voor de interesse. Je kan uiteraard ook steeds nog andere beeldjes kopen om de verzendkosten te drukken :D.

Alexat

Legacy Member
tzou maar zijn omdat mijn vriendin die poes zo schattig vindt, niet meteen om een verzameling te starten... :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan