Archief - Coole GSM Dummies

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wesh

Legacy Member
Hoi!
Een vriend verkoopt een 30tal GSM dummies. Grat zelfde als de echte gsms, maar dan zonder de werkende interne 'organen' :) Je ziet maar wat je er mee doet, spelen, uitproberen, aan uw kinderen geven, ...

Ze mogen van hem weg voor een meeneemprijs van 6excl verz per stuk. Bieden mag natuurlijk.

Hieronder een paar pics voor de geintreseerden:
PIC 1
PIC 2
PIC 3
PIC 4
PIC 5
PIC 6
PIC 7

Keep it on topic thx.

Greetz

Svenny007

Legacy Member
zijn de covers afneembaar van de 2 nokia 6680's ?
of toch al zeker waar de batterij achter zit ?

indien ja 13 euro incl verzending voor de 2

Wesh

Legacy Member
Svenny007 zei:
zijn de covers afneembaar van de 2 nokia 6680's ?
of toch al zeker waar de batterij achter zit ?

indien ja 13 euro incl verzending voor de 2
Nope, gaat niet open. Is basicly 1 massief stuk, waarvan wel alle knopjes indrukbaar zijn; en de gsms die open klappen of kantelen of whatever, doen dat ook in dummyvorm; materiaal zal ook wel zelfde zijn als origineel.

drastic shaolin

Legacy Member
ah ik dacht dat ze die dummy's gewoon uit productie namen vooraleer ze er electronica insteken

Appleboom

Legacy Member
Ik wil wel 10euro geve voor de hele handel moest hij er echt niet vanaf geraken.mvg

Wesh

Legacy Member
Bedankt voor de geste, maar dat zal niet gaan.

Kmag wel een prijsverlaging doorvoeren:
4excl per stuk
wie alles neemt: 2excl per stuk.
Lijkt me mooi.

Sukkeltje456

Legacy Member
loool

denk je niet dat je een ietsje te optimistisch bent?

60 euro voor een paar gsm's die niet eens werken xD

nuja...als appleboom ze niet neemt doe ik een bod van 7 euro

RedSuspender

Legacy Member
Dat zyn dummy's die verkooppunten gratis krijgen, om in de vitrine te zetten, als beveiliging tegen diefstal...

Sukkeltje456

Legacy Member
ja, weet ik ;)

maar je zegt het zelf, ze krijgen die gratis...en hij verkoopt ze voor 60 euro :p

Sukkeltje456

Legacy Member
5 euro dan.

maar 60 ga ik er echt niet voor geven. sorry hoor.

Hekje

Legacy Member
Ik kan u iedere week aan zo'n voledige palettbox vol bezorgen ... Veel succes met uw verkoop. Wij transporteren oud elektro enzo. Vaak zit daar een voledige box vol dummies van gsm's gps'en e.d. tussen. Die worden allemaal gerecycleerd. Normaal worden zo'n dingen gratis weg gegeven.

[ JO ]

Legacy Member
@Hekje, kun jij zoiets dan niet gratis weggeven excl verzendkosten?
Thx

Hekje

Legacy Member
Neen, als ze zien dat ik erdaar meeneem, dan ben ik me'n job kwijt.
De landing word per gewicht gemeten en word per kilo betaald aan de klant, dus voor ons is dat dan diefstal.

[ JO ]

Legacy Member
Ok, dan moet je dat uiteraard niet doen..
Maar kon het maar vragen he, ge weet maar nooit ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan