Het hele gebeuren was in het topic geregeld van iemand die de bon verkocht. Gratis spul verkopen hoort niet dus heb ik gereageerd dat ik een iTrader bood (het gaat toch om een transactie, zelfs als het gratis is)
Chrysler heeft dan gereageerd dat ik zijn bon wel kreeg, itrader geven kan jammer genoeg enkel als een van de twee leden het topic heeft aangemaakt dus hebben we did zo geregeld. Zou me verbazen dat dit tegen een regel ingaat: Hij geeft gratis weg, ik ben tevreden van een volkomen legit transactie (snel, efficiënt,...) en wil aan andere forumers laten weten dat Chrysler daad bij woord voert. Wat is het probleem?
Als je iemand wil aangeven bij een mod mag je mij aangeven, Chrysler valt hier helemaal buiten.
/edit: uitleg gelezen en berisping blijft, heeft niets te maken met al jaren actief zijn of niet.
Het is en blijft een topic waar niemand de kans had om hoger te bieden ofzo, dus geen topic dat volgens de regels is gegaan.