Peyote
Legacy Member
Dit zijn siliconen mallen voor shotglasjes te maken uit ijs, heel leuk voor sommige avonden
zit in een mooie verpakking, leuk voor kaddo te doen aan iemand.
Ik heb nog 6 stuks van deze mallen liggen ze mogen weg voor 10Euro/stuk Exclusief verzendingskosten
http://www.worldwidefred.com/coolshooters.htm
Nog enkele afbeeldingen
http://thomas.dommel.be/verkoop/DSC00872.JPG
http://thomas.dommel.be/verkoop/DSC00873.JPG
http://thomas.dommel.be/verkoop/DSC00874.JPG
zit in een mooie verpakking, leuk voor kaddo te doen aan iemand.
Ik heb nog 6 stuks van deze mallen liggen ze mogen weg voor 10Euro/stuk Exclusief verzendingskosten
http://www.worldwidefred.com/coolshooters.htm
Nog enkele afbeeldingen
http://thomas.dommel.be/verkoop/DSC00872.JPG
http://thomas.dommel.be/verkoop/DSC00873.JPG
http://thomas.dommel.be/verkoop/DSC00874.JPG

