dead squad
Legacy Member
Deck: Alai, 7.625 breedte. http://www.alaiskateco.com/admin/files/products-319-454.jpg
Trucks: Thunder trucks, zwarte met het logo van thunder erop in goud
Wielen: Nomad wheels, paars/blauwe kleur
Bearings: Bones reds
Is vorig weekend aangekocht in Wilrijk (in http://www.axendax-skateshop.be/) voor 170EUR. Alles is nog zo goed als nieuw.
Voor afhaling: ik ben van Kontich/Edegem (Antwerpen).
Richtprijs: +-140EUR
Voor meer info: vraag maar of pm.
Trucks: Thunder trucks, zwarte met het logo van thunder erop in goud
Wielen: Nomad wheels, paars/blauwe kleur
Bearings: Bones reds
Is vorig weekend aangekocht in Wilrijk (in http://www.axendax-skateshop.be/) voor 170EUR. Alles is nog zo goed als nieuw.
Voor afhaling: ik ben van Kontich/Edegem (Antwerpen).
Richtprijs: +-140EUR
Voor meer info: vraag maar of pm.

). Achterover gevallen en op men linkerpols geland, deed wel wat pijn maar ik dacht dat het wel zou overgaan. Na 3 dagen toch eens langs de spoed gegaan, en daar zagen ze dan uiteindelijk dat het toch gebroken was
goed dajje dat weet !
?