Archief - Combi ticket Pukkelpop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

stopper

Legacy Member
Moet weg omdat ik jammergenoeg onverwacht toch moet werken tijdens Pukkel.

Af te halen in Diksmuide.

svfrenne

Legacy Member
Zou wel geintereseerd zijn. Mijn zuster is namelijk al lange tijd op zoek achter een combi ticket. Zou het kunnen komen afhalen ook.
Bodje van 190 euro.

Grtz

boy1308

Legacy Member
hehe :) (free ups) alle ja succes dan, hopelijk heb jij ticket dan :)

stopper

Legacy Member
Ik sluit zaterdagmiddag (14/08) 12u af ;)
Momenteel hoogste bod 250 van DenAlexander.
Laat ons zeggen dat de meeneemprijs op 450 euro staat.

Chalk

Legacy Member
Meeneemprijs hoger dan de aankoopprijs zetten mag hier niet.
Al 15 deals achter de rug en dan dat nog..

edit: ik vind het maar heel onlogisch wat je zegt trouwens: "ik moet plots toch werken" en dan toch een prijs van 450 vragen. Schandalig

Sovereign

Legacy Member
Mensen moeten niet zeuren. Het is gewoon simpele economie van vraag&aanbod. Als je zelf te laat was, dan is dat dikke pech. In Afghanistan, door die overstromingen, zijn groenten op de markt nu toch ook enkel voor de rijken?

Het is niet dat mensen alle tickets opkopen om er dan schandalig veel voor te vragen? :)

boy1308

Legacy Member
ja ma zegge da ge 450 ervoor wilt... das driedubbele meer dan originele prijs!!!!

Ik heb niks op wat winst maken, maar alles heeft zijn grenzen,niet?

e.House

Legacy Member
JasperCLA zei:
Mensen moeten niet zeuren. Het is gewoon simpele economie van vraag&aanbod. Als je zelf te laat was, dan is dat dikke pech. In Afghanistan, door die overstromingen, zijn groenten op de markt nu toch ook enkel voor de rijken?

Het is niet dat mensen alle tickets opkopen om er dan schandalig veel voor te vragen? :)

Ja die relevantie met Pakistan is treffend. :ironic:

Sovereign

Legacy Member
e.House zei:
Ja die relevantie met Pakistan is treffend. :ironic:

Ja ok mijn (zeer domme) fout :p Maar je begrijpt me wel hoop ik. Niemand verplicht u om dit ticket te kopen mensen :)

Rider

Legacy Member
JasperCLA zei:
Het is niet dat mensen alle tickets opkopen om er dan schandalig veel voor te vragen? :)

MMMMmmmm...

dat is dus wel exact HET punt hé...
't is toch niet het eerste jaar dat er met festivaltickets gespeculeerd wordt zeker.:ironic:

Joness

Legacy Member
Boodschap is dus 10 tickets kopen volgend jaar hopen dat uitverkocht is en dan verkopen aan 400 euro t'stuk, jupla
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan