Archief - Casio G-Shock Cockpit horloge

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GaMe®

Legacy Member
Hallo,

Aangezien ik dit horloge te groot gekocht heb, verkoop ik hem.
Met te groot bedoel ik dat mijn arm te smal is, en omdat mijn polsknobbel (of hoe noem je dit?) wat uitsteekt, dat het horloge een beetje irriteert. Bij mij steekt dat dan ook uitzonderlijk fel uit, want bij andere mensen zit het horloge wel goed.

Hij ziet er zeker en vast nog nieuw uit! Hij blinkt nog alsof hij nieuw uit de doos komt. Alleen onderaan aan het klepje waarmee je je horloge dicht doet, zijn er lichte krasjes. Maar dat is normaal, omdat dit de onderkant is van het horloge, en je merkt dat eigenlijk niet.

Foto's:
http://store.yahoo.co.jp/newest/a1dag-shoc-5.html

Sorry, ik kon geen nl site vinden voor exact hetzelfde model, dit is exact dezelfde, met identiek dezelfde kleuren enzovoort.

Het is een echt prachthorloge. Spijtig dat hij mij niet echt past. Daarom heeft hij de laatste maanden gewoon op mijn vensterbank gestaan om zo het uur af te lezen. Hij staat dus maar te staan en heeft zo dus ook zo goed als geen gebruiksporen.

Nieuw kost hij bij de juwelier 200€. Ga maar kijken. ;)
De handleiding enzo heb ik nog.

Startprijs is 45 excl.
Meeneem is 75 incl.
Einde: Vrijdag 23/11 - 21u00

Grtz

sekione

Legacy Member
Kan je eigen foto's plaatsen ?? Van plaatje onderkant, verpakking, garantiebewijs... Hier gekocht of import ??
Heb ditzelfde horloge in andere kleurencombi, zou het niet erg vinden er nog eentje te hebben...
Groeten,
Kevin.

GaMe®

Legacy Member
Wat is me dat hier nu?

Ik ben absoluut niets aan het verzinnen of dergelijks.
Deze horloge kostte 200 euro bij de juwelier toen ik hem kocht. Nu zelfs nog altijd denk ik.

Die link die jij gaf, Luinto, is een compleet ander model.

En in het verleden heb ik inderdaad dezelfde modellen verkocht (nieuwe). En toen had ik absoluut niets verkeerd gedaan. De kopers verdraaiden heel het verhaal. Uiteindelijk hebben ze hun horloges toch gehad.
Daar mag je 100% zeker van zijn dat ik toen niet in fout was.

Maar dat is al lang geleden. Als er nog iemand offtopic gaat -> report!

Ik verkoop nu gewoon mijn tweedehands horloge.

Foto's zoals gevraagd:

Arm
Achterkant
Tafel

66 incl. van crashbe is voorlopig het hoogste bod.

crashbe

Legacy Member
Ik trek m'n bod terug , had een betere staat verwacht

M'n excuses hiervoor ;)

GaMe®

Legacy Member
Meeneemprijs 75 incl.

Als dit op vrijdagavond 21u door niemand geboden is, wordt hij verkocht aan de hoogste bieder.

sekione

Legacy Member
Ik wil graag nog close up van de voorzijde, zodat de staat van het glas duidelijk is, en ook de afdekplaat op de achterzijde, waar serienummer en zo staat... En blijft de vraag, verpakking en garantiebewijs aanwezig ??
Wat ik wel kan bevestigen is de winkelprijs van €200. Had het horloge bij Inoo gezien en wou het kopen, maar vond het toch veel geld. Op vakantie in Italië daguitstap naar Livigno gedaan. Daar Taxfree voor €128 gekocht. Wel al vier jaar geleden...
Groeten,
Kevin.

NoizeSuppressor

Legacy Member
iemand thuis, graag antwoord op dezelfde vragen als de poster boven mij dank u
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan