paulusus
Legacy Member
Heeft er iemand interesse in een 'The North Face' cadeaubon van 50 euro? Is geldig in de winkels van hetzelfde merk in Antwerpen en Leuven. De cadeaubon is nog 11 maanden geldig, ook nu tijdens de solden.
Dit staat er in het klein op vermeld: "Een cadeaubon blijft 12 maanden na datum van afgifte geldig. U kunt er alle producten mee betalen. Deze bon wordt uitsluitend gebruikt bij contante aankopen. Als het bedrag van de aankopen de waarde van de cheque overschrijdt, dan wordt het verschil door de klant bijbetaald volgens de gebruikelijke betalingswijze. Hij mag niet ingeruild worden tegen geld of een ander betaalmiddel, zelfs niet gedeeltelijk. Alleen originelen worden aanvaard. Bij verlies wordt deze cheque niet vervangen.
Reden verkoop: al teveel 'the north face' kledij en spullen en heb niet onmiddellijk nog iets nodig.
startbod: 40 euro? en ook meeneem
Dit staat er in het klein op vermeld: "Een cadeaubon blijft 12 maanden na datum van afgifte geldig. U kunt er alle producten mee betalen. Deze bon wordt uitsluitend gebruikt bij contante aankopen. Als het bedrag van de aankopen de waarde van de cheque overschrijdt, dan wordt het verschil door de klant bijbetaald volgens de gebruikelijke betalingswijze. Hij mag niet ingeruild worden tegen geld of een ander betaalmiddel, zelfs niet gedeeltelijk. Alleen originelen worden aanvaard. Bij verlies wordt deze cheque niet vervangen.
Reden verkoop: al teveel 'the north face' kledij en spullen en heb niet onmiddellijk nog iets nodig.
startbod: 40 euro? en ook meeneem
