Archief - Boxerpup

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SpiderRS

Legacy Member
Mits ik een 1malig kweek heb gedaan met men honden wil ik nu 1 boxerteefje verkopen
Ze is geboren op 24 juli dit jaar en is gestroomd
ze is ontwormd,gechipt en ingeënd (met paspoort)
Kennen jullie iemand die geintresseerd is in deze lieve puppy
staat ook op kapaza en 2dehands
indien vragen zal ik er zo goed mogelijk op antwoorden
de pup gaat alleen weg indien ze bij goede mensen terecht kan met genoeg ruimte voor te lopen

indien dit hier niet mag staan mag er al een slotje op

SpiderRS

Legacy Member
As ligt in limburg kort bij genk en maasmechelen(tussen eigenlijk)
en vraagprijs bwa laten we zeggen dat de plaats boven prijs gaat
bedoel ermee hoe er met de hond word omgegaan,heeft ze genoeg plaats,niet word gebruik voor broodfok,en niet mishandeld word bedoel er maar mee dat ik echt wil dat de pup goed en warm zit (ook niet continu in hondenhok)
dit is meer een hond voor binnen !!!!!!!!(voor de duidelijkheid)

Hatchetman

Legacy Member
Sorry ze hadde al een andere ik was die kameraad dus heb net s gevraagd in de familie.
Ken de vader van deze pups e beetje lieve beestjes en perfect als huishond (heb zelf ook al ettelijke jaren een boxer in huis).
Hoop dat ge iemand geschikt vind spider tzijn schoonekes.
Goed van u dat ge er toch wat voorwaarden aan hangt zoda ge zeker weet waar ze terecht komt.
En moest het zo zijn 3 boxxers ipv 2 zal ni veel uitmaken =).

-Ex!Tjen-

Legacy Member
ik zou em wel willen (we hebben hier al een jack russel die goed opgevoed is)
maar het is me een beetje te ver :(

[HBV]-=Tornado=-

Legacy Member
Exitjen n/o maar das een lief beest waar je minstens tien jaar liefde en plezier van krijgt... Dan maken die kilometers toch niet zo uit.

Ik zou het zo graag hebben zo een lief klein puppytje om op te letten. Boxers zijn echt zo lief. Helaas denk ik dat 3 boxers wat teveel wordt (ik heb er nu al 2).

Topic starter zorg dat het echt goede familie is hé!

spray-bunny

Legacy Member
Er is een waterkansje dat ik ze hier thuis kan overtuigen een 2e boxer bij te nemen. Zo één hond alleen is toch maar zielig, ook al krijgt ie veel menselijke aandacht. Ik zeg wel: waterkansje: doorgaans willen ze enkel honden met stamboom, van kwekers met een hart voor dieren.

-Ex!Tjen-

Legacy Member
[HBV]-=Tornado=;9275963 zei:
Exitjen n/o maar das een lief beest waar je minstens tien jaar liefde en plezier van krijgt... Dan maken die kilometers toch niet zo uit.

Ik zou het zo graag hebben zo een lief klein puppytje om op te letten. Boxers zijn echt zo lief. Helaas denk ik dat 3 boxers wat teveel wordt (ik heb er nu al 2).

Topic starter zorg dat het echt goede familie is hé!

volledig mee akkoord. maar zonder auto geraak ik er niet :(

SpiderRS

Legacy Member
Hondje is ondertussen al weg
De mensen die de hond hebben hebben de vorige moeten afgeven (overleden)
dus denk ik wel dat ze goed zit en ik heb er een goed gevoel bij

dus Topic mag gesloten worden
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan