Archief - Bordspel TK: Twilight Imperium 3rd Edition

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tsubasa

Legacy Member
Ik verkoop het bordspel Twilight Imperium 3rd Edition.

Ik heb het zelf hier op het forum gekocht voor €40, 1x gespeeld en nu verkoop ik het terug. Ik vond het zeer leuk, maar het is niet evident om er de tijd/mensen voor te vinden.

Alles aanwezig (boekje, rassensheets, speelstukken, ...)

Minimum: €35 excl
Meeneem: €40 excl

Afhalen of verzenden met Kiala (€4). Met BPost niet te doen qua kosten denk ik, wegens afmetingen/gewicht.

Bij mij is er niks gebeurd (zo gekregen), maar het deksel heeft een klein scheurtje (is geplakt) en ook het kartonnen stuk dat dient om een 2de verdiep te maken binnenin, kent een scheur (voetje is er af). Foto's hieronder. Dit kartonnen stuk is eigenlijk niet nodig om alles op te bergen in de doos, maar ik geef het uiteraard mee. Ik denk dat dit oorspronkelijk aanwezig is om alles goed vast te zetten bij het verschepen. Het lukt nog steeds om een 2de verdiep te maken, zie ook foto's.

Foto's
De doos: imgur: the simple image sharer
Scheurtje in het deksel: imgur: the simple image sharer
Open: imgur: the simple image sharer (extra afgedrukte hand outs, overzicht van de actie etc)
Eerste karton er af (niks op aan te merken): imgur: the simple image sharer
Karton om "een verdiep te maken": imgur: the simple image sharer
2de voetje af: imgur: the simple image sharer
Alles mooi aanwezig in zakjes: imgur: the simple image sharer
Rassensheets: imgur: the simple image sharer

Nieuwprijs: €71 -€72
Twilight Imperium 3rd Edition - Adriaensen Speciaalzaak Gezelschapsspellen
spelgezel.be | gezelschapsspellen | Twilight Imperium 3rd Edition

Tsubasa

Legacy Member
Heezy zei:
30€ excl. Onder de minimum, je ziet maar.

Ik ga niet onder het minimum. Dan hou ik hem liever. Toch merci!

Indien je toch die €5 meer wilt betalen, let me know!

Verstuurd vanaf mijn Nexus 4 met Tapatalk

Tsubasa

Legacy Member
Heezy zei:
Kom je soms in Antwerpen?

Af en toe in Outpost om Netrunner te spelen... Maar niet echt vaak. Moet wel eens lukken om af te spreken denk ik, met wat flexibiliteit toch.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 4 met Tapatalk

Tsubasa

Legacy Member
Creeping Death zei:
Hmm, deze net gezien: wat denk je van 40 incl?

Dat is €36 voor het spel dus das genoteerd!

Ik sluit af vrijdag middernacht.

Staat niet op de 2de hands

Edit: Even ter info, kan het spel pas woensdagnamiddag versturen met Kiala (herexamen woensdagvoormiddag)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan