Archief - BMW 318i e30 - 130.000km's

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

davidk

Legacy Member
heel proper, alle info vind je

hier!

BMW e30,
318i coupé
85 kW / 116 PK
130.000 km's op de teller
interieur heel proper
enz.. kijk maar naar de autoscout link :p

Smitch

Legacy Member
intresse hier!

-gekeurd voor verkoop?
-130000 echte kilometers?
-2000€ zo goedkoop?
-verbruik
-onlangs nog een groot onderhoud gehad?
-weet niet wat een auto van zo'n leeftijd allemaal heeft maar is er : ABS,airco,cd-speler, voor welke personen een airbag?

davidk

Legacy Member
oke,
130.000 echte kilometers ja, heb nog wel ergens zo'n carpass denkik.
2000 EUR voor een e30 is een eerlijke prijs, niet te duur en ook niet meteen een koopje.. maar hey, mij mag je altijd meer geven voor de wagen :p

verbruik ligt rond de 8-10l, ik deed altijd vrij korte afstanden, dus lag mijn verbruik rond de 9-10l.

ABS is niet aanwezig, geen airco, CD-speler kan eringebouwd worden (boxen zijn er, en tis met zo'n universele aansluiting, dus gewoon plug & play ;)), er zit nu een orignele radio/casette in van BMW zelf en airbags ook geen.

onderhoud: servopomp is onlangs vernieuwd (deze was niet stuk, maar maakte beetje veel lawaai, dus hebben we maar een nieuwe gestoken)
en ook niet zo lang geleden de delco vervangen
enkel de uitlaat is klein gaatje in, maar die ging vanavond normaal gezien gelast worden.

mn vriendin is trouwens ook van hulshout, als je wil kan je de auto eens komen bezichtigen als ik daar ben met mn wagen.

Smitch

Legacy Member
eens met de vriendin over praten ;) , als zij het ne "schonen" auto vindt wil ik zeker eens naar de auto komen kijken!

ik laat het je asap weten

davidk

Legacy Member
in orde!

natuurlijk vinden meisjes da ne schone ;) tis wel nen BMW eh!

Smitch

Legacy Member
haha ;D , kheb ze ne mail gestuurd se. ge hoort (wss) vandaag nog van mij ^^

davidk

Legacy Member
wegens aankoop nieuwer model
(arre, binnenkort toch, eerst moet deze wat meer geld in het la'tje brengen)

davidk

Legacy Member
nog een upje,
wagen is nog steeds te koop, smitch heeft spijtig genoeg moeten afhaken!

auto is tevens ook meteen beschikbaar, u kan hem direct meenemen!

lny

Legacy Member
vraagje,

op de ene foto zitten er precies velgen op met BMW logo en op de andere niet?
of heb ik dit verkeerd op?

xx

lny

Legacy Member
sorry, net gelezen op tweedehands,

hoeveel bedraagt de meerprijs voor de bmw velgen?

-Draco-

Legacy Member
jammer, moest het een e21 zijn nam ik hem direkt.

Ik vind de oude e30 niet zo knap helaas...

davidk

Legacy Member
mja het zit zo, de velgen staan nu op een andere e30, die van mn schoonvader.
dus eigenlijk doen we ze liever niet weg, maar moest je ze echt willen:
450 EUR, met nog goede banden.

oh en, een e30 is nog zo knap :p

-Draco-

Legacy Member
Grrrr...

Het is een njet van mijn pa geworden.

"Hier se, meneer moet direkt weer nen BMW emmen"
"Ne luxewagen!"
"Gaa nu ni den johhny uithangen eh!"
"Weet gij wel ni wa da kost aan onderhoud?"
"Ge hebt u secundair nog ni afgemaakt dus ge krijgt nog geen auto"

Ouders...

Ik zou er zelf voor gaan werken deze maand, ben toch al 19 over een halve maand, en ik zou genoeg verdiend hebben tegen volgende maand (2200€) maar ik moet eerst nog wat afbetalen aan mijn 2 broers en dan schiet er niet genoeg meer over :(

Tenzij er wat van de prijs af kan?

De SkeEvN

Legacy Member
en dan moet ge nog u verzekering betalen en al die sjit dan zit ge trug int rood :D

-Draco-

Legacy Member
^^

kweet et.
Ons ouders betalen de eerste jaren ons verzekering en de aankoop van de 1e wagen.
Maar eerst moeten wij ons secundair afmaken.
Ik ben praktisch 19 en zou een wagen heel hard kunnen gebruiken.
Maar jah, ik zen nog ni van het secundair af.
Als ik dan zeg wiens schuld da is zit het er weer tegen :p
(zij hebben mij indertijd zitten pushen in een richting op school terwijl ik een andere wou, dankzij da gepush heb ik 2 jaar verloren op school, en uiteindelijk zit ik nu wel in mijn richting naar keuze waar ik met vlag en wimpel slaag ^^ )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan