oke,
130.000 echte kilometers ja, heb nog wel ergens zo'n carpass denkik.
2000 EUR voor een e30 is een eerlijke prijs, niet te duur en ook niet meteen een koopje.. maar hey, mij mag je altijd meer geven voor de wagen
verbruik ligt rond de 8-10l, ik deed altijd vrij korte afstanden, dus lag mijn verbruik rond de 9-10l.
ABS is niet aanwezig, geen airco, CD-speler kan eringebouwd worden (boxen zijn er, en tis met zo'n universele aansluiting, dus gewoon plug & play

), er zit nu een orignele radio/casette in van BMW zelf en airbags ook geen.
onderhoud: servopomp is onlangs vernieuwd (deze was niet stuk, maar maakte beetje veel lawaai, dus hebben we maar een nieuwe gestoken)
en ook niet zo lang geleden de delco vervangen
enkel de uitlaat is klein gaatje in, maar die ging vanavond normaal gezien gelast worden.
mn vriendin is trouwens ook van hulshout, als je wil kan je de auto eens komen bezichtigen als ik daar ben met mn wagen.