wiseguy444
Legacy Member
Blaupunkt FTZ-nr U108 is het type en is ingebouwd op 1 mei 1977.
Ideaal om in een oldtimer te plaatsen, in recente wagen zou het een beetje een dom zicht zijn uiteraard.
40€ meeneemprijs en bieden mag ook natuurlijk.
Deze is vanochtend getest en uitgebouwd.
Alles werkt zoals het zou moeten.
Ideaal om in een oldtimer te plaatsen, in recente wagen zou het een beetje een dom zicht zijn uiteraard.
40€ meeneemprijs en bieden mag ook natuurlijk.
Deze is vanochtend getest en uitgebouwd.
Alles werkt zoals het zou moeten.