Archief - Bieden vanaf.. gratis :)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DyNaRaX

Legacy Member
werkt die NAS nog?

Indien werkende wil ik die wel komen afhalen.

Reco_1986

Legacy Member
DyNaRaX zei:
werkt die NAS nog?

Indien werkende wil ik die wel komen afhalen.

NAS werkte prima tot ik hem inruilde voor een Synology. Uiteraard wel zonder harde schijven.

Reco_1986

Legacy Member
Hoogste boden tot nu toe:

Pizzabakker - Gratis - Absolutvodka
NAS - Gratis - DyNaRaX

@Munith of Sandervdw: DyNaRaX had als eerste een gratis bod geplaatst, zijn bod is dus genoteerd. Je mag altijd hoger bieden.

Ik sluit zaterdagavond 23:59 de biedingen af.

Reco_1986

Legacy Member
sandervdw zei:
Bij deze een bod van 1 euro voor de NAS ;)

Genoteerd!

Hoogste boden tot nu toe:

Pizzabakker - Gratis - Absolutvodka
NAS - 1 EUR - sandervdw

edit: moesten er nog meer mensen bieden > ruilen met psx of ps3 games kan ook :)

Munith

Legacy Member
Reco_1986 zei:
Genoteerd!

Hoogste boden tot nu toe:

Pizzabakker - Gratis - Absolutvodka
NAS - 1 EUR - sandervdw

edit: moesten er nog meer mensen bieden > ruilen met psx of ps3 games kan ook :)
€5 geboden voor de NAS ^^

Reco_1986

Legacy Member
Hoogste boden tot nu toe:

Pizzabakker - Gratis - Absolutvodka
NAS - 5 EUR - Munith

Aangezien ik toch pas op zondag in Schoten kom waar alle spullen liggen, sluit ik zaterdag avond af om 18u. Veiling wordt afgesloten 1u na het laatste bod (bij bieding om 17u55 sluit de veiling dus om 18u55).

Karambas

Legacy Member
•Abstract schilderij
•Pizzabakker Princess - Nooit gebruikt
•Verbatim PowerBay DataBank 4 Bay NAS

€ 12 euro inclusief verzending met kiala voor de 3 artikelen

Reco_1986

Legacy Member
Karambas zei:
•Abstract schilderij
•Pizzabakker Princess - Nooit gebruikt
•Verbatim PowerBay DataBank 4 Bay NAS

€ 12 euro inclusief verzending met kiala voor de 3 artikelen

Zoals aangegeven wil ik niet de moeite doen om de zaken in te pakken en te verzenden voor een kleine return. Afhalen kan in Lier, Schoten en Zaventem. Bod niet genoteerd.
Daarbij, ik denk dat het schilderij er niet mooi uitkomt als ik het samen verstuur met pizzabakker en NAS :)

Reco_1986

Legacy Member
Ik noteer 12 EUR voor de NAS van Munith als zijnde hoogste bod.

Voor de andere zaken heb ik even een privé bericht naar Jada gestuurd om te horen of hij nog geinteresseerd is nu het pakket niet meer volledig is.
Indien geen reactie blijft het bod van Absolutvodka van 0 EUR het hoogste op de pizzabakker.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan