peutie
Legacy Member
beste,
bij deze wil ik graag mn belgisch gasmasker uit 1939 ruilen tegen iets uit de w01 of w02 enkel duitse spullen
het gaat om dit exemplaar:
Belgisch gasmasker type L. 702 met draagbus/ Belgian gasmask type L. 702 and cannister | www.collectors1900.com
enkel ruilen
bij deze wil ik graag mn belgisch gasmasker uit 1939 ruilen tegen iets uit de w01 of w02 enkel duitse spullen
het gaat om dit exemplaar:
Belgisch gasmasker type L. 702 met draagbus/ Belgian gasmask type L. 702 and cannister | www.collectors1900.com
enkel ruilen