Polle
Legacy Member
Hallo,
Omdat ik er geen tijd meer in kan steken verkoop ik mijn aquarium :
Juwel Panorama 100
http://www.juwel-aquarium.de/de/panorama335.htm?cat=27
Kleur : donkerbruin.
Het aquarium is wel al verschillende jaren oud maar heeft geen lek.
Bijgeleverd :
- Filterinstallatie
- Verwarmingselement
- Pompje
- Lichtinstallatie
- Kanon en boot
Mankementjes :
- Kleine krasjes op het raam maar dit is niet storend (ik vermeld het liever dan dat er achteraf "zever"over is).
- Meubel is onderaan licht beschadigd maar dit kan bijgewerkt worden met een likje verf.
- 1 van de lamphouders geeft denk ik slecht contact en daardoor gaat de lamp niet altijd direct aan.
Fotos :
http://users.telenet.be/HammerheaD/Aquarium/IMG_2270.JPG
http://users.telenet.be/HammerheaD/Aquarium/IMG_2271.JPG
Aquarium mag weg voor 100 Euro. (Heb het laten schatten en men zei dat dit zeker niet teveel was).
Af te halen in Olen.
Mvg,
Paul
Omdat ik er geen tijd meer in kan steken verkoop ik mijn aquarium :
Juwel Panorama 100
http://www.juwel-aquarium.de/de/panorama335.htm?cat=27
Kleur : donkerbruin.
Het aquarium is wel al verschillende jaren oud maar heeft geen lek.
Bijgeleverd :
- Filterinstallatie
- Verwarmingselement
- Pompje
- Lichtinstallatie
- Kanon en boot
Mankementjes :
- Kleine krasjes op het raam maar dit is niet storend (ik vermeld het liever dan dat er achteraf "zever"over is).
- Meubel is onderaan licht beschadigd maar dit kan bijgewerkt worden met een likje verf.
- 1 van de lamphouders geeft denk ik slecht contact en daardoor gaat de lamp niet altijd direct aan.
Fotos :
http://users.telenet.be/HammerheaD/Aquarium/IMG_2270.JPG
http://users.telenet.be/HammerheaD/Aquarium/IMG_2271.JPG
Aquarium mag weg voor 100 Euro. (Heb het laten schatten en men zei dat dit zeker niet teveel was).
Af te halen in Olen.
Mvg,
Paul