ArkantoS.NET
Legacy Member
Te koop: gitaar die praktisch in nieuwstaat verkeert. Stond hier eerder als ornament dan dat het gebruikt werd
.
Er zit ook een handboek bij om als startende snel op weg te geraken.
Gezien de omvang, geniet afhaling uiteraard de voorkeur.
Voor foto's verwijs ik graag door naar het zoekertje op 2dehands:
Amada Classic (by Strunal) - in nieuwstaat - Te koop | 2dehands.be
Doe maar een bod, ik zie wel wat erop volgt
.
.Er zit ook een handboek bij om als startende snel op weg te geraken.
Gezien de omvang, geniet afhaling uiteraard de voorkeur.
Voor foto's verwijs ik graag door naar het zoekertje op 2dehands:
Amada Classic (by Strunal) - in nieuwstaat - Te koop | 2dehands.be
Doe maar een bod, ik zie wel wat erop volgt