dekleine1
Legacy Member
Brick Top zei:Ik zou die foto's gewoon posten, anders ga je nog veel mogen mailen vrees ik.![]()
Dat geeft niet..
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Brick Top zei:Ik zou die foto's gewoon posten, anders ga je nog veel mogen mailen vrees ik.![]()
BDP zei:
BDP zei:Bedankt voor de snelle replie.
Ik heb echter nog geen foto ontvangen, al is dit op zich niet zo belangrijk.
Deze is nog in goede staat? Zo ja, wat is daar de prijs van aub?
Mvg,
[ JO ];10057953 zei:kun je me foto's sturen van de stereo?
mn emailadres stuur ik in PM
dekleine1 zei:Hey,
ik heb het nog eens geprobeerd via mijn hoofdmailaccount.
de prijs: 25 euro
en ja deze is nog in zeer goede staat.. zoals ik al zei.. slechts 1 of 2 maal gebruikt
greetz
BDP zei:Bedankt!
Foto is aangekomen waarvoor dank. Alvast een bod van 18€ incl.
Het is een beetje onder uw vraagprijs, maar na wat speurwerk ben ik er tegengekomen van 10€ stuk.
Dit was echter wel in NL, wat niet van tel is hier op het forum, maar zelfs incl verzending zou dit minder zijn dan uw vraagprijs voor een 2dehands artikel.
Hopelijk vormt dit verder geen probleem voor u.
Mvg,
dekleine1 zei:maak er 20 incl van het is een deal
Firedwarf zei:Rolgordijn : Geel (b=110cm; l=190cm) (verpakt Gamma)
CD-rekjes : plastieken bak met 3 schuifjes
plastieken opbouwrekjes (2stuks)
UFO Cable Organizer EZ910 (verpakt Colruyt)
Richtprijzen? Ook graag foto's
kan je mailen naar:
[email protected]
Firedwarf zei:
Firedwarf zei:email ontvangen
echter een aantal vragen
1) Dat gordijn is dat voor een velux raam of is dat een standaard gordijn? maw kan je het inbouwen in een veluxraam of is da een gewoon gordijn voro tegen de muur te hangen
2) die zwarte rekjes, passen daar enkel cds in of passen daar ook bv dvds in?
Verder bedankt voor de snelle reactie