Archief - Allerlei (inrichting)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

dekleine1

Legacy Member
BDP zei:
Graag een beetje meer info over de saunabelt, en eventueel pics.

[email protected]

Mvg,

Hey,

de foto is verzonden...
veel uitleg kan ik er niet van geven.
Hij is tweedehands (slechts 1 of 2 keer gebruikt door vriendin), das is hij in de doos gesukkeld en er niet meer uitgeraakt.

greetz

BDP

Legacy Member
Bedankt voor de snelle replie.
Ik heb echter nog geen foto ontvangen, al is dit op zich niet zo belangrijk.

Deze is nog in goede staat? Zo ja, wat is daar de prijs van aub?

Mvg,

[ JO ]

Legacy Member
kun je me foto's sturen van de stereo?
mn emailadres stuur ik in PM

dekleine1

Legacy Member
BDP zei:
Bedankt voor de snelle replie.
Ik heb echter nog geen foto ontvangen, al is dit op zich niet zo belangrijk.

Deze is nog in goede staat? Zo ja, wat is daar de prijs van aub?

Mvg,

Hey,

ik heb het nog eens geprobeerd via mijn hoofdmailaccount.

de prijs: 25 euro
en ja deze is nog in zeer goede staat.. zoals ik al zei.. slechts 1 of 2 maal gebruikt

greetz

BDP

Legacy Member
dekleine1 zei:
Hey,

ik heb het nog eens geprobeerd via mijn hoofdmailaccount.

de prijs: 25 euro
en ja deze is nog in zeer goede staat.. zoals ik al zei.. slechts 1 of 2 maal gebruikt

greetz


Bedankt!

Foto is aangekomen waarvoor dank. Alvast een bod van 18€ incl.

Het is een beetje onder uw vraagprijs, maar na wat speurwerk ben ik er tegengekomen van 10€ stuk.
Dit was echter wel in NL, wat niet van tel is hier op het forum, maar zelfs incl verzending zou dit minder zijn dan uw vraagprijs voor een 2dehands artikel.

Hopelijk vormt dit verder geen probleem voor u.

Mvg,

dekleine1

Legacy Member
BDP zei:
Bedankt!

Foto is aangekomen waarvoor dank. Alvast een bod van 18€ incl.

Het is een beetje onder uw vraagprijs, maar na wat speurwerk ben ik er tegengekomen van 10€ stuk.
Dit was echter wel in NL, wat niet van tel is hier op het forum, maar zelfs incl verzending zou dit minder zijn dan uw vraagprijs voor een 2dehands artikel.

Hopelijk vormt dit verder geen probleem voor u.

Mvg,

maak er 20 incl van het is een deal

BDP

Legacy Member
dekleine1 zei:
maak er 20 incl van het is een deal

Bij deze een bevestiging voor 20€ incl.

Gelieve de betalingsgevens via mail te versturen voor verdere afhandeling.

Mvg,

Firedwarf

Legacy Member
Rolgordijn : Geel (b=110cm; l=190cm) (verpakt Gamma)
CD-rekjes : plastieken bak met 3 schuifjes
plastieken opbouwrekjes (2stuks)
UFO Cable Organizer EZ910 (verpakt Colruyt)

Richtprijzen? Ook graag foto's
kan je mailen naar:
[email protected]

dekleine1

Legacy Member
Firedwarf zei:
Rolgordijn : Geel (b=110cm; l=190cm) (verpakt Gamma)
CD-rekjes : plastieken bak met 3 schuifjes
plastieken opbouwrekjes (2stuks)
UFO Cable Organizer EZ910 (verpakt Colruyt)

Richtprijzen? Ook graag foto's
kan je mailen naar:
[email protected]

mail is verzonden

greetz

Firedwarf

Legacy Member
email ontvangen
echter een aantal vragen

1) Dat gordijn is dat voor een velux raam of is dat een standaard gordijn? maw kan je het inbouwen in een veluxraam of is da een gewoon gordijn voro tegen de muur te hangen
2) die zwarte rekjes, passen daar enkel cds in of passen daar ook bv dvds in?

Verder bedankt voor de snelle reactie

dekleine1

Legacy Member
Firedwarf zei:
email ontvangen
echter een aantal vragen

1) Dat gordijn is dat voor een velux raam of is dat een standaard gordijn? maw kan je het inbouwen in een veluxraam of is da een gewoon gordijn voro tegen de muur te hangen
2) die zwarte rekjes, passen daar enkel cds in of passen daar ook bv dvds in?

Verder bedankt voor de snelle reactie

1) is een gewoon gordijn.. niet voor VELUX
2) enkel cd's

greetz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan