Archief - 6x Kinepolis tickets

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FluffyBeast

Legacy Member
6x kinepolis tickets, geldig in alle complexen. En zeker geldig tot maart 2015. (afh van ticket maart - mei 2015).

Verzend de codes na betaalbewijs via mail. Verzenden via enveloppe vind ik ietwat belachelijk...

Alle 6 = 42eur.
per ticket: 7.5eur.

Grtz

FluffyBeast

Legacy Member
Toch liever gewoon codes doormailen.
Moest niemand nog bieden na mijn drie ups zijn ze voor u en stuur ik ze toch op via de post.

FluffyBeast

Legacy Member
Allee den eersten die 45 bied mag ze hebben en kzend ze op met de post

Ampie

Legacy Member
FluffyBeast zei:
Allee den eersten die 45 bied mag ze hebben en kzend ze op met de post

In uw begin post staat 42euro.. Dan moet je ze ook aan die prijs verkopen he

iTs NePhtiS

Legacy Member
Indien killzone niet wil via mail, dan 42 euro geboden zoals in uw post via MAIL. :)

longpatje

Legacy Member
Ampie zei:
In uw begin post staat 42euro.. Dan moet je ze ook aan die prijs verkopen he

In beginpost staat 42 euro via mail, en daarna is er toegevoegd, 45 euro via post, wat er ook geboden is.

iTs NePhtiS

Legacy Member
longpatje zei:
In beginpost staat 42 euro via mail, en daarna is er toegevoegd, 45 euro via post, wat er ook geboden is.

Maar post is toch aangepast geweest voor die 45 geboden was? :)

FluffyBeast

Legacy Member
1) 42 was de prijs via mail (Excl dus), ik had nog geen vaste prijs gezet voor verzending met post. er werd 42 geboden om te verzenden met de post. Toen heb ik gezegd liever niet, maar als niemand bied zijn ze toch voor u.
2) Daarna heb ik dan toch maar een meeneemprijs van 45eur gezet INCL verzending met de post. Dus nog voor de 45 geboden was.
3) Toccos bied erna de meeneemprijs van 45eur INCL.
4) Ik zie niet in waar ik een fout heb gemaakt.

Ondertussen al deal besproken met toccos dus is verkocht en mag slotje op normaliter. :)

killzone111

Legacy Member
vind ik nu toch wel on eerlijk ... toch even vermelden volgende keer

Kwertie

Legacy Member
Ik volg de logica, maar 3 euro voor verzending met de post is wel veel... In mijn ogen zou je moeten verkocht hebben aan diegene die 43 bood, want dat is hetzelfde als 42 bieden (= de meeneemprijs in't begin) + 1 euro verzending. Want ik vermoed dat de zending niet meer kost dan 1 euro.

Soit als jullie er onderling uit komen, des te beter eigenlijk.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan