Archief - 4 Disneyland Parijs dagtickets

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DBK

Legacy Member
Ik verkoop 4 tickets voor 1 dag ( of 2 dagen met 2 personen voor Disneyland Parijs ), de prijs op de tickets is 41 euro per ticket.
Als je de tickets apart koopt zou ik graag 30 euro per ticket hebben, koop je ze alle 4 dan zijn deze de jouwe voor 100 euro. Ze zijn geldig tot eind April.

Ik ga er thuis eens naar kijken of deze voor de beide parken geldig zijn of voor 1 park per ticket, dit kan toch belangrijk zijn, vanavond zal ik hier updaten.

Momenteel staat dit alleen hier, als ik binnen enkele dagen geen of te weinig reactie heb ga ik deze nog op kapaza en tweedehands.be zetten.

Tickets af te halen in Schelle ( Antwerpen-Boom ) of Heffen ( Mechelen ).

Tah_b00nz0r

Legacy Member
dit ga ik eens in't oog houden. ga wsl in mei nog eens gaan dus dan kan dat wa goedkoper uitkomen voor de personen die ik mee wil pakke want die hebbe geen abo :baard:

klaat u zeker nog wel iets weten moesten die nog niet weg zijn en als we zeker gaan gaan.

DBK

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
dit ga ik eens in't oog houden. ga wsl in mei nog eens gaan dus dan kan dat wa goedkoper uitkomen voor de personen die ik mee wil pakke want die hebbe geen abo :baard:

klaat u zeker nog wel iets weten moesten die nog niet weg zijn en als we zeker gaan gaan.
Ze zijn maar geldig tot eind April jammer genoeg

Lawke

Legacy Member
Zit daar ook vervoer bij in ?
Zoja, bodje van 60 euro op 2 tickets.

aceke

Legacy Member
dbk ik laat u deze avond iets weten als ik ze neem ik bied dan 100€ inclu verzending met kiala

DBK

Legacy Member
ok; das goed. ten laatste maandag kom ik terug online, dus niet wanhopen als ik niet instant reageer.

aceke

Legacy Member
ik ga ze toch laten voorbij gaan want mijn neefkes hebben geen dag vrij voor eind april en in het weekend moet je niet gaan dan is het te druk

Ajamu

Legacy Member
aceke zei:
ik ga ze toch laten voorbij gaan want mijn neefkes hebben geen dag vrij voor eind april en in het weekend moet je niet gaan dan is het te druk

Leer de Fast Pass goed gebruiken, dan vormt de drukte weinig problemen. Spijtig van deze tickets, ik ga begin mei, ik ben er dus net niks mee.

DBK

Legacy Member
White zei:
Leer de Fast Pass goed gebruiken, dan vormt de drukte weinig problemen. Spijtig van deze tickets, ik ga begin mei, ik ben er dus net niks mee.
Inderdaad, met de fast pass kun je alles op een dag doen, zeker moest je gaan op een weekdag, zo ben ik vorige keer paar keer op de rock 'n rollercoaster geweest op 1 dag.

DBK

Legacy Member
aceke zei:
wat is de fast pass?
Met uw inkom ticket kun je aan elke atractie een fast pass ticket verkrijgen, dit is een ticket waar een uur op sta en dan moet je op dat uur langs een andere ingang binnen en kun je veel volk voorsteken :)

=CID=Drone

Legacy Member
schelle, deze zaterdag als dat kan na 14u ( moet werken 6-14u :cry: ) of zondag :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan