Obra
Legacy Member
Hallo,
ik ben vandaag ziek gevallen, bijgevolg kan ik niet gaan en willen mijn 2 makkers ook niet meer gaan.
Ik verkoop onze kaarten voor 50 euro per stuk.
Ze zitten nog in de originele verpakking van de free record shop.
Het enige wat ik vraag is dat je ze hier komt afhalen.
Mail me ([email protected]), voor meer details.
Ik zal men mail zeker 1 keer per uur bekijken, waarschijnlijk zelfs meer.
Groeten.
ik ben vandaag ziek gevallen, bijgevolg kan ik niet gaan en willen mijn 2 makkers ook niet meer gaan.
Ik verkoop onze kaarten voor 50 euro per stuk.
Ze zitten nog in de originele verpakking van de free record shop.
Het enige wat ik vraag is dat je ze hier komt afhalen.
Mail me ([email protected]), voor meer details.
Ik zal men mail zeker 1 keer per uur bekijken, waarschijnlijk zelfs meer.
Groeten.