Archief - 3 Coyotes waarvan 1 defect

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mulle

Legacy Member
Hey,


Ik verkoop 3 verschillende coyotes. Ze worden enkel samen verkocht.

* Coyote 1: Mini Coyote
- Aangekocht op 06/03/2011
- Werkt nog maar heeft enkele lichte schaafwondjes op het schermpje
- Kleefbevestiging achteraan nog aanwezig
- Magneetbevestiging niet aanwezig
- Adapter + kabel aanwezig
- Doos niet aanwezig
- Factuur niet aanwezig
- Geen lopend abonnement

* Coyote 2: Mini Coyote Plus
- Aangekocht op 31/01/2012
- Deze start niet meer op, lampjes kleuren wel bij aansluiten voeding maar reageert verder nergens op
- Kleefbevestiging achteraan nog aanwezig
- Magneetbevestiging aanwezig
- Adapter + kabel aanwezig
- Doos aanwezig
- Factuur niet aanwezig
- Geen lopend abonnement

* Coyote 3: Coyote (met touchscreen)
- Aangekocht op 20/03/2013
- Deze is nog in goede staat
- Magneetbevestiging aanwezig
- Adapter + kabel aanwezig
- Doos aanwezig
- Factuur aanwezig
- Abonnement lopend tot 02/08/2014


Deze toestellen staan allemaal op 1 naam geregistreerd. Bij de verkoop en na betaling, wijzig ik alle gegevens inclusief login naam. Daarna kan de koper inloggen en wachtwoord wijzigen. Ik denk dat dit de simpelste oplossing zal zijn.

Verzending via Kiale of Bpost mogelijk. Ophaling of levering regio Kortrijk of Roeselare kan ook.

Bieden maar.

Snowpanther

Legacy Member
Richtprijs?


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Astro

Legacy Member
Hoeveel meeneem voor die coyote 3 met touchscreen?

Kan je brief bijleveren dat je die coyote met da serienummer verkoopt met onze gegevens?

Mulle

Legacy Member
Astro zei:
Hoeveel meeneem voor die coyote 3 met touchscreen?

Kan je brief bijleveren dat je die coyote met da serienummer verkoopt met onze gegevens?

Ik weet niet echt een prijs. Vanaf 50€ ga ik het bod noteren. Ik laat alles open tot zaterdag avond.

Een brief meesturen is geen enkel probleem als ik juist weet wat er allemaal moet in staan. Ik veronderstel dat deze getypt mag worden en daarna handtekening onder?

das_dan_kleer

Legacy Member
Abbonement kan je gewoon laten overzetten door mail naar coyote te sturen

Mulle

Legacy Member
Ja, ik geloof enkel dat de nieuwste versie verkocht zal worden. Omdat alles aan 1 account gekoppeld is en ik ze niet meer ga gebruiken, gaan ze samen weg en dat vanaf 50€ voor alles incl lopend abonnement.

Reden van verkoop, overgestapt naar versie op gsm.

Mulle

Legacy Member
Freeeke zei:
65

Sent from my LG-D802 using Tapatalk

Genoteerd, de boden zijn excl. verzending. Als het incl. is, vermeld het er aub bij zodat er straks geen discussie is.

@Freeeke, indien incl. verzending het bod, zet het erbij.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan