boy1308
Legacy Member
Kunnen helaas wegens overlijden niet zelf gaan.. Dus verkopen we ze
maar....
Zijn fantastische plaatsen! Tribune 1, blok B , dus pal in het midden en
beste zicht!
Prijs hebben we niet echt in gedachten, als we er maar echte
supporters plezier mee kunnen doen. Liefst afhalen want match is over
2 dagen
maar....
Zijn fantastische plaatsen! Tribune 1, blok B , dus pal in het midden en
beste zicht!
Prijs hebben we niet echt in gedachten, als we er maar echte
supporters plezier mee kunnen doen. Liefst afhalen want match is over
2 dagen