dresse
Legacy Member
Heb hier twee cadeuabonnen (zo eentje: http://www.weekendesk.com/bongo/detail.jsp?id=620 )gekregen om een weekend te "ontspannen" ter waarde van 100€ elk...
Ideaal om iemand cadeau te doen als ge geen inspiratie hebt.
ze vervallen 29 februari 2008
Als ge die dan afgeeft is het de bedoeling dat de persoon dan hier -> http://weekendesk.com/ een bestemming uitkiest voor de prijs van de cadeaubon... Ik ben jammer genoeg niet zo'n "sjeyk-hotel, wellness- mens" dus probeer ze liever te verkopen en met dat geld een weekske op een camping te gaan staan
...
iemand interesse?
1 box zit nog in plastiekske, andere box is uit plastiekske gehaald om de prijs te weten.
Ideaal om iemand cadeau te doen als ge geen inspiratie hebt.
ze vervallen 29 februari 2008
Als ge die dan afgeeft is het de bedoeling dat de persoon dan hier -> http://weekendesk.com/ een bestemming uitkiest voor de prijs van de cadeaubon... Ik ben jammer genoeg niet zo'n "sjeyk-hotel, wellness- mens" dus probeer ze liever te verkopen en met dat geld een weekske op een camping te gaan staan
... iemand interesse?
1 box zit nog in plastiekske, andere box is uit plastiekske gehaald om de prijs te weten.