als er niemand meer bied dan morgenavond om 20,00 mag je ze alle 2 hebben voor 15 eur samen, maar ik zie dat je van jabbeke bent ? dat is toch wel een 30 minuten rijden tegen dat je bij ik zou zijn, is het dan niet beter 4,50 eur meer geven voor op te laten sturen via kiala ? is aan u de keuze dan hoor als je de veiling hebt gewonnen