Archief - 1e jaar Toegepaste Informatica (boeken te koop)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

bank

Legacy Member
Hey

Ik 'zat' (:D) op hogeschool gent , BME in de Voskenslaan , richting Toegepaste Informatica, het eerste jaar...

Ik ben nu overgestapt naar een andere richting en zit natuurlijk met al die boeken ! Via de Hogeschool gent krijg je zoiezo je korting in de standaard boekhandel op de Kouter, maar ik heb de boeken niet eens gebruikt, er is nog niet door gebladerd geweest, dus ik zou zeggen als iemand volgend jaar Toegepaste Informatica zou doen en dus ook de boeken moet kopen, bij mij kan je ze kopen voor net nog iets goedkoper dan in de standaard inclusief hogent korting! , Natuurlijk begrijpen we elkaar dat ik ze vb niet voor halve prijs ga verkopen aangezien ze spiksplinternieuw zijn......

Als je interesse hebt kan ik je wel een boekenlijst tonen met prijzen erbij (van de hogent website) en dan regelen we wel een prijs, ik ga nog steeds in gent naar school dus kunnen we daar eventueel de verkoop regelen.

mailen mag : [email protected] (msn mag ook!)

greetz K

El_L4mor

Legacy Member
kdenk niet dat er iemand daar nu in geintresseerd gaat zijn... in den blok hebben de meeste studenten hun boeken al gekocht :o

mssn begin volgend schooljaar eens terugkomen?

The Black Mamba

Legacy Member
dit hoort hier niet ...

ofwel post ge uw thread in buy&sell subforum ofwel gaat ge gwoon naar kapazaa ofzo !

te moeilijk om eens te kijken waar ge threads kunt maken om te verkopen?

reported.

sluiten aub mod?

swuis

Legacy Member
interesse hier.... Kunde die boeken ook als volledige zelfstudie gebruiken? of ister nen leerkarcht voor nodig?

Graag een lijst en foto's ervan... altijd handig.

Verkoop je ect boeken apart of alles in 1 Pakket?
Zitten bij sommige Cd's bij? met bestanden daje moet gebruiken enzovoort?

Mvg

bank

Legacy Member
Aaaah den Bart :D en ziede de examens zitten? :p moet mij anders keer toevoegen op msn e, mn adres sta vanboven :p

@ arne : kheb mij proberen inhouden ma kan het echt nie laten, moet er nu altijd iemand afkomen met nen retard reply

ik verkoop de boeken ook apart jah, geen probleem, maar khad liever da mensen mij op msn toevoegen als ze eventueel zouden geïnteresseerd zijn omda ik hier nie echt vaak op kom.

greetz

(@ die ene gast die zei om volgend jaar terug te komen : der zijn enorm veel mensen die na het semester overschakelen en die moeten ook die boeken hebben eh)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan