Archief - 10tal Gezelschapsspellen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CreaTe@SoF2

Legacy Member
Hallo,

Ik verkoop dus m'n gezelschapsspelletjes.
Deze werken allemaal perfect en alle onderdelen zitten er nog bij.
Je kan een bodje doen en indien ik het redelijk vind ga ik sneller afsluiten voor dat spel.

Deze zijn:

- Stef Stuntpiloot
- Lach je rijk!
- Wie is het?
- Hot shot voetbal
- Electro Junior
- Sink the fleet
- Onderuit!
- 2 puzzels (Ghostbusters 100 st / Disney 60 st)
- De rode duivels
- Insteekmozaïek
- Cijfers en letters

Staan niet op de foto:

- Flipperfun
- Kojak
- Racing speedsters (racebaan op elektriciteit --> voor kinderen!)

Foto's:
http://tinypic.com/view.php?pic=6oelqva&s=1
http://tinypic.com/view.php?pic=6kek56e&s=1

De spellen zijn af te halen te Lebbeke of ik kan het brengen mits vergoeding.
Ik kan verzenden via de post. Kiala houd ik me niet mee bezig.

Grtz

Desselll

Legacy Member
jah stef stuntpiloot !!!
zoek ik al een tijdje naar :p
Heb op kapaza bod van 5 € uitgebracht maar nog geen antwoord, hier dus ook 5 dan.

CreaTe@SoF2

Legacy Member
Woensdag sluit ik af voor stef stuntpiloot. Rest blijft gewoon nog open staan.

grtz

invana

Legacy Member
bod 5€ voor 'Lach je rijk'
bod 5€ voor 'Wie is het'
zal het zelf afhalen, is alles nog in prima staat?

CreaTe@SoF2

Legacy Member
Beiden zijn in zeer goede staat. Het enige mankement is te vinden bij 'Wie is het', daar is op 1 paneel een 'kadertje' los. Maar het zit er gewoon bij.

Meeneemprijs staat op 10 euro voor wie is het en 10euro voor lach je rijk (dus 20 in totaal).

Grtz

CreaTe@SoF2

Legacy Member
Omdat er 1 paneeltje vd 50 ofzo los zit?

Geen probleem hoor, het verwondert me gewoon.

Grtz

Dj Aero

Legacy Member
stef stuntpiloot, kan dat verzonden worden? Wat kost dat die verzending?

CreaTe@SoF2

Legacy Member
Ik wil het gerust verzenden maar de kosten van verzending weet ik niet echt. Het is toch een tamelijk grote doos.

Meeneemprijs staat nog steeds op 10euro dus niemand houd u tegen desselll :p

grtz

Desert

Legacy Member
is er een van die gezelschapsspelen dat ook voor ouder mensen kan dienen alle bedoel 20 jarigen :)

Desselll

Legacy Member
Kan ik die overdag tijdens de week eens komen ophalen?
Zit met examens en leer alleen savonds daarmee.

CreaTe@SoF2

Legacy Member
Ja hoor, indien je de bieding wint, is dit geen enkel probleem.
Maandag/donderdag/vrijdag passen het meeste voor mij. (Moet ook rekening houden met m'n lesuren)
Laat gewoon op tijd iets weten.

CreaTe@SoF2

Legacy Member
allright is in orde!

Dus Stef Stuntpiloot is verkocht!!

Pm me maar en dan geef ik je wel m'n gegevens en dergelijke.

grtz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan