BiZi
Legacy Member
Hi,
Ik heb hier nog 10 entree tickets voor pillusion liggen, enkel te gebruiken op vrijdag 27 juni 2008. Ik geraak er niet wegens trouwfeest, dus moest ik er iemand plezier mee doen...
Enkel af te halen in Merksem (Antwerpen) naar een tijdstip dat mij past (weekavond rond 20u).
Grtz
Ik heb hier nog 10 entree tickets voor pillusion liggen, enkel te gebruiken op vrijdag 27 juni 2008. Ik geraak er niet wegens trouwfeest, dus moest ik er iemand plezier mee doen...
Enkel af te halen in Merksem (Antwerpen) naar een tijdstip dat mij past (weekavond rond 20u).
Grtz