Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Royco

Legacy Member
hatetn zei:
kvond het gisteren eigenlijk al raar want voor en xl zou dat wel extreem klein zijn.

die lengte is dan wss van schouder tot schouder?

Van oksel tot oksel voor chest en van uw achterkant van uw kraag tot het randje beneden aan de tshirt voor length

camino

Legacy Member
Ik heb in belgie nen xxl. Er zijn hier ook wel winkels waarbij ik ne xxl pas en dat gewoon veel te klein is. Maar in de gewone winkels heb je de normale correcte maten en dan heb ik ne xxl.

Royco

Legacy Member
Net naar wrestling road diaries gekeken (indy wrestling documentaire met colt cabana, daniel bryan pre-wwe en heel de RoH boel) echt interessant! aanrader :)

Respect voor die indy wrestlers :applause:

Oooh Smackdown, vraag me af waar ze hier mee naartoe willen.

WWWYKI

hatetn

Legacy Member
die laatste 5 min zijn toch wel :eek: en :wtf:

het was al tof om edge terug te zien maar toen ging het er wel helemaal over. denk dat de meeste mensen hetzelfde gezicht hadden als HHH op dat moment. die stond daar echt van wtf gebeurt er hier allemaal

Re@V0r

Legacy Member
typisch WWE-einde voor zo'n main event... :wtf:

dat Punk andermaal won kon ik enkel maar toejuichen, hoewel de manier waarop ook maar wa dubieus is...
wat Kevin Nash daar plots komt doen is nog een grotere vraag
en dat ADR incasht juich ik enerzijds enorm toe... maar anderzijds stel ik me daar dan serieus de vraag bij wat het nut geweest is van gans die CM Punk title win situatie en de fued met Cena, want ie is zijn title na 1 PPV al terug kwijt

Telrunya

Legacy Member
Nash is wss ingehuurd door Del Rio of HHH, 9 van de 10 ist Del Rio en gaan ze Nash gebruike om Del Rio meer over te krijge als heel (want em is nu voor geen zak over :p). Spijtig da Punk den title kwijt is maja

hatetn

Legacy Member
op zich is dat toch niet erg. wacht gewoon af tot morgen hoe het verhaal verder gaat. ze gaan er wel een half uur over bezig zijn hoe ze het allemaal gaan oplossen.

cena heeft recht op een rematch
punk heeft recht op een rematch

afhankelijk van hoe het morgen afloopt heeft ADR recht op een rematch(want ze zitten terug in san diego)

voor hetzelfde krijgen we de volgende ppv een 4-way. daarna gaan er sowieso meerdere verhaallijnen uit voort vloeien

trouwens zijn spoilers echt nodig? we zijn gelijk met 4-5 man die deze topic volgen en meer dan de helft weet duidelijk al wat er gebeurt is

Re@V0r

Legacy Member
hoe meer ik TNA volg tegenwoordig, hoe minder het op iets begint te slaan eigenlijk...
eerst was Hardy de champ van Immortal nadat hij de titel gewonnen had
vervolgens wint Sting hem terug, fuedend met Immortal
dan wint Anderson de belt om ook bij Immortal gevoegd te worden...
dan wint Sting hem andermaal als deel van de fued met Immortal
en nu wint Angle de titel, halvelings met de hulp van Hogan (Immortal)...

moet elke nieuwe champ, behalve Sting dan, telkens bij Immortal gesleurd worden eigenlijk :s
en titlechanges zijn nice, maar je moet ze ook ni laten wisselen aan een tempo dat een normaal mens van onderbroek verwisselt toch... (WWE heeft daar ook erg van tegenwoordig vind k persoonlijk ma soit)

Razer

Legacy Member
ik zijn benieuwd wanneer dat undertaker terug komt na zijn "zwaar herstel" van wrestlemania.
want den HHH ging op hem wachten.

zal waarschijnlijk 2 weken voor wrestlemania zijn zeker ?
zoals vorige keer...

Telrunya

Legacy Member
Uiteraard, das het enigste waar Taker voor terug komt :p
Hij heeft zen haar afgeschoren nu trouwens uit recent foto's te zien :p

hatetn

Legacy Member
hij zou op vengeance terugkomen. dus nog 2 PPV tussen en dan zou hij eens terugkomen. wss voor een match op SS om dan weer enkele maanden te verdwijnen.

SS is hier survivor series en niet summer slam. ik hoop zelfs dat ze undertaker vs HHH rematch steken waar de zon niet schijnt.

Re@V0r

Legacy Member
zou me verbazen dat hij tussendoor nog terugkomt tbh...
laatste match op WM voor de 20-0 en dan retirement lijkt me waarschijnlijker

hoewel ik me afvraag tegen wie ze hem dit jaar zullen zetten op WM...
2 jaar op rij tegen triple H zou iets teveel vant goeie zijn lijkt me?
laatste match tegen Cena zou ideaal geweest zijn (tegen de praktisch onverslaanbare superchamp om de streak te behouden) , maar die moet al tegen The Rock...
zolang ze maar die push van Mark Henry niet zo lang rekken om hem tegen UT te zetten...

hatetn

Legacy Member
survivor series is ook een grote PPV voor the undertaker want daar is alles begonnen. dus als hij echt stopt na 20-0 wat wss zo gaat zijn gaat hij daar sowieso zijn.

camino

Legacy Member
Re@V0r zei:
zou me verbazen dat hij tussendoor nog terugkomt tbh...
laatste match op WM voor de 20-0 en dan retirement lijkt me waarschijnlijker

hoewel ik me afvraag tegen wie ze hem dit jaar zullen zetten op WM...
2 jaar op rij tegen triple H zou iets teveel vant goeie zijn lijkt me?
laatste match tegen Cena zou ideaal geweest zijn (tegen de praktisch onverslaanbare superchamp om de streak te behouden) , maar die moet al tegen The Rock...
zolang ze maar die push van Mark Henry niet zo lang rekken om hem tegen UT te zetten...

Del rio tegen den undertaker, del rio laat undertaker uittappen mee die finisher die em altijd doet :-), dat zou eens sensatie zijn se.

Tgoh; mss sheamus ofzo,waarom niet? Powerhouse toch en maakt veel indruk, zelfs de mensen beginnen z'n naam te scanderen nu.

Re@V0r

Legacy Member
de streak beëindigen in zijn laatste match zou tegen eender wie sensatie zijn, maar gaan ze nooit doen :p
zou toch enorm dom zijn alleszins...

camino

Legacy Member
Re@V0r zei:
de streak beëindigen in zijn laatste match zou tegen eender wie sensatie zijn, maar gaan ze nooit doen :p
zou toch enorm dom zijn alleszins...

Idd, den undertaker moet ongeslagen blijven in wm en moet volgend jaar ermee stoppen want het beste is er toch wel wat vanaf vind ik wat begrijpelijk is natuurlijk.

Mijn grootste zorg is als ze sukkel cena zouden doen winnen tegen the rock,ppff, ik zie het al voor me dat dat zou gebeuren,ppfff.
Ik heb in da programma gezien van tough enough toen the rock effe aant showen was en was toch wel indrukwekkend zenne wat die daar deed en vooral de lenigheid en snelheid in uitvoering ook, damn, nog nie veel gezien hoor en dat voor zo'n gestalte deze heeft. Tis daarmee ik zeg, cena heeft nauwelijks skills, het kan echt nie dat ze diene laten winnen tege een echte wrestler en talentvolle the rock.

Royco

Legacy Member
No offense maar als The Rock over Cena gaat dan weet ik het ook nie goed ze ... Ben totaal geen cena mark , vind Rock natuurlijk ook 10x wijzer ma toch .. zou echt wel verkeerd zijn.

En ik hoop dat die hele kevin nash storyline ergens interessant naartoe gaat want het boeit me echt nie atm ... hopelijk blijven ze verderdoen me die Triple H teases .. kwil wel nog nen laatsten heel HHH run zien.

camino

Legacy Member
Royco zei:
No offense maar als The Rock over Cena gaat dan weet ik het ook nie goed ze ... Ben totaal geen cena mark , vind Rock natuurlijk ook 10x wijzer ma toch .. zou echt wel verkeerd zijn.

En ik hoop dat die hele kevin nash storyline ergens interessant naartoe gaat want het boeit me echt nie atm ... hopelijk blijven ze verderdoen me die Triple H teases .. kwil wel nog nen laatsten heel HHH run zien.

Waarom zou dat verkeerd zijn? The rock is beter dan cena en heeft meer skills.

hatetn

Legacy Member
camino zei:
Waarom zou dat verkeerd zijn? The rock is beter dan cena en heeft meer skills.



:doh:iemand die een keer terugkomt moet winnen tegen iemand die daar altijd is? het is gewoon niet logisch, de enige manier waarop de rock wint is als hij daar een jaar rondloopt
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan