Archief - wrestling: WWE/ECW/TNA/....

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Re@V0r

Legacy Member
kdenk da laatste tbh...
int begin deden ze nog enige moeite met teasen wie het eventueel kon zijn door die quotes te gebruiken, maar nu doen ze zelfs geen moeite meer

das een beetje het probleem da k vaak zie bij WWE (en soms ook bij TNA)... ze wachten veel te lang waardoor het amper nog iemand interesseert wie of wat het is opt moment van de 'ontmaskering' (idem met die gemaskerde SES-member waarvan iedereen al maanden wist dat het Mercury was)

Gundosao

Legacy Member
Kdacht eerst dat RVD Janice in Abyss had gestoken ze, would've been a sweet revenge...

hatetn

Legacy Member
hatetn zei:
het kan alleen maar extra spektakel opleveren. atm zou ik zeggen del rio maar ik zou eerst moeten zien wie er allemaal meedoet



je mag me aanraken hiervoor:unsure:

Royco

Legacy Member
Royal Rumble was zaaaaaaaaaaalig :bow:

"Can you dig it, SUCKA?!" *marks like a little girl*

Ook zalig crowd, perfect voor deze ppv, was echt top.

vraag me af of we Booker en/of Kevin nog gaan weerzien, in booker zit er wel nog een volle run imo, hij was zo goed als niet weggeweest. En Nash vs Taker op wm zou wel nice zijn :p

Lord_Loki

Legacy Member
Royco zei:
Royal Rumble was zaaaaaaaaaaalig :bow:

"Can you dig it, SUCKA?!" *marks like a little girl*

Ook zalig crowd, perfect voor deze ppv, was echt top.

vraag me af of we Booker en/of Kevin nog gaan weerzien, in booker zit er wel nog een volle run imo, hij was zo goed als niet weggeweest. En Nash vs Taker op wm zou wel nice zijn :p

Beetje voorspelbare RR en ne serieuze push voor Del Rio

Daarjuist Raw gezien een heuse trailer 21/2/2011 komt er een nieuwe wrestler naar de WWE, stemmen gaan op dat het Sting of Taker zou kunnen zijn!

Awesome Kong heeft ook getekend voor WWE

En raw ja Big Suprise wie tegen de Mizz gaat vechten voor de WWE tittle op de volgende PPV
JERRY THE KING LAWLER

Nog effe dit Booker T heeft een contract getekend bij de WWE, met nash zijn ze nog volop bezig!

eli de kakker

Legacy Member
Dju, ik had gedacht dat de nieuwe "they" nash en sting en nog wa volk ging zijn :p

Wel leuk da booker T terug is :)

hatetn

Legacy Member
Lord_Loki zei:
Beetje voorspelbare RR en ne serieuze push voor Del Rio

Daarjuist Raw gezien een heuse trailer 21/2/2011 komt er een nieuwe wrestler naar de WWE, stemmen gaan op dat het Sting of Taker zou kunnen zijn!

Awesome Kong heeft ook getekend voor WWE

En raw ja Big Suprise wie tegen de Mizz gaat vechten voor de WWE tittle op de volgende PPV
JERRY THE KING LAWLER

Nog effe dit Booker T heeft een contract getekend bij de WWE, met nash zijn ze nog volop bezig!


ze zijn del rio al aan het pushen van het moment dat hij toekwam.

volgende PPV is Elimination Chamber dus sowieso gaat die match niet daar zijn.
edit: ok sinds wanneer krijgt de champ daar een gewone match?

er gaan al lange tijd geruchten de ze sting willen voor een run en een plaats in de HOF

Dark Hellspawn

Legacy Member
eli de kakker zei:
Dju, ik had gedacht dat de nieuwe "they" nash en sting en nog wa volk ging zijn :p

Was ook zo. TNA is enkel zo stom geweest van toe te werken naar een storyline waar iemand in betrokken was waarmee ze wel een akkoord hadden, maar die niet getekend had. Nu moeten ze snel snel alle storylines voor de volgende maanden herschrijven...

hatetn

Legacy Member
het is anders al opgenomen en er zijn spoilers te vinden van wie they is.

Royco

Legacy Member
Lord_Loki zei:
Nog effe dit Booker T heeft een contract getekend bij de WWE, met nash zijn ze nog volop bezig!

source?

en die trailer .. zowiezo taker niet imo , lijkt meer iets voor een nieuwe.

Lord_Loki

Legacy Member
Royco zei:
source?

en die trailer .. zowiezo taker niet imo , lijkt meer iets voor een nieuwe.

- Dave Meltzer reports that Booker T is under some sort of contract with WWE but Kevin Nash is not. The feeling is that WWE may offer more work based on the reactions at the Royal Rumble last night. Booker T may end up doing anything from announcing to managing and working backstage. A role for Booker T on the return of Tough Enough was also talked about.

Over te Trailer gonst het van de geruchten HHH met ne nieuwe gimmick, ik begin stilaan te denken dat het Sting zal, enkel de datum keuze vind ik vreemd de dag na elimination chamber

The Spoilers voor WM zijn ook wel zalig ze

Royco

Legacy Member
Ga elke dag zo sites af, enige dat ik lees is dat hij een nieuwe book-deal heeft getekend, meer vind ik niet.

En HHH nu nog een nieuwe gimmick? doubt it. Ofwel Sting ofwel iemand totaal nieuw waarschijnlijk. Als Vince Sting kan vastkrijgen heeft hij echt wel iedereen gehad denk ik, Vince = God :love:

Lord_Loki

Legacy Member
Royco zei:
Ga elke dag zo sites af, enige dat ik lees is dat hij een nieuwe book-deal heeft getekend, meer vind ik niet.

En HHH nu nog een nieuwe gimmick? doubt it. Ofwel Sting ofwel iemand totaal nieuw waarschijnlijk. Als Vince Sting kan vastkrijgen heeft hij echt wel iedereen gehad denk ik, Vince = God :love:

Bron staat in vorige post ;) ringsidenews.com

Denk gwn Sting long term contract en dan gwn HOF hij verdient het!

Lol er zijn er sommigen die denken Abbys :p

Re@V0r

Legacy Member
albertoooooo deeel rrrrrioooooo!!
had nooit gedacht dat WWE hem al zo vroeg keihard richting WM main event ging pushen, maar ie verdient het imo wel
Nash ziet er trouwens een pak beter uit met zen haar terug gekleurd dan toen em er als een oude grijsaard bijliep in TNA

Dark Hellspawn

Legacy Member
Lord_Loki zei:
Over te Trailer gonst het van de geruchten HHH met ne nieuwe gimmick, ik begin stilaan te denken dat het Sting zal, enkel de datum keuze vind ik vreemd de dag na elimination chamber
Nope, het is gewoon de terugkeer van Taker (bevestigd door Jason Powell)

Royco

Legacy Member
Omg denk als dit echt een vignette was voor Taker dat Vince nu wel met zijn hoofd op tafel aant bashen is dat de website van die arena Taker zijn return gelist heeft. Ofwel is het 1 grote mislukte "lijken op een surprise maar tis gewoon taker" angle ofwel zit er meer achter en kunnen we toch nog hopen ;) maar aangezien dat sting nog steeds op de TNA website bij roster staat vrees ik ervoor.

hatetn

Legacy Member
NY daily zegt dat sting voor een contract voor een jaar bij wwe heeft. we zullen wel zien. hopelijk krijgen we nog meerdere verrassingen voor wrestlemania

Lord_Loki

Legacy Member
Ik blijf stiekem hopen op Sting, aangezien de huidige plannen voor WM

meer nieuws over booker t

At tonight's WWE SmackDown tapings in Long Island, New York, Booker T returned to the spotlight in his new WWE role.

Booker is the newest member of the SmackDown broadcast team with Josh Matthews and Michael Cole.

More on Booker T's WWE Future + More Nash Plans...

hatetn

Legacy Member
het is zo goed als zeker the undertaker. nu maar hopen op een dubbele verrassing zeker?

knap wat cm punk heeft gedaan trouwens

Royco

Legacy Member
kvind de Johnny Cash hint er iets te dik opliggen, maar stiekem hoop ik op een WWE curveball :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan