Archief - Gokthread - Revival - Deel 4

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

be!punter

Legacy Member
Black zei:
Wat ik me wel afvraag bepunter: wat als ge met een combi van 10 euro stake 5000 euro wint ?

Laten we zeggen dat ge niet stopt met betten en dus elke maand nog een 20 euro verspeelt. Hebt ge toch nog veel kans en tijd om weer eens wat te winnen nog voor ge die 5000 euro terug hebt opgedaan ?

Als ge 5000€ gewonnen hebt met een combi van 10€ haal die dan af want draai of keer het zoals ge wilt, ge hebt dan gewoon heel veel geluk gehad in zelfde zin dat er mensen zijn die met de lotto winnen. Zo'n combi's hebben niets te maken met bets die 'winstverwachting' hebben en als ge zo blijft betten blijft ge afhangkelijk van geluk. Het is ook niet omdat ge op lange termijn met verliesverwachting speelt dat ge op korte termijn geen winst kan maken.

(Bankroll management stakes tellen bij hogere odds trouwens als 'bet to win' om risico in evenwicht te houden.)

ariane

Legacy Member
Dus stel ge hebt 80€ op uw account staan.. Dan is het het beste om telkens 1€ in te zetten op singles??
Maar meestal heeft de "zekere" ploeg maar een odd van 1,4 ofzo.. Dan moet ge er al 3 juist hebben om 1 fout te mogen maken en toch nog iets van winst te hebben. Dan zijt ge toch een tijdje bezig om iets van een deftig bedrag rond te spelen?

Verstuurd vanaf mijn Nexus 4 met Tapatalk

TheRedDevils

Legacy Member
Net mijn bets ingegeven, het is niet al te vet. Update maar Arne!

Total bets:38 Won: 19 Lost: 19 Hitrate: 50% ROITotal: 1% ROIMonth: 1%

Cloudcastle

Legacy Member
Toch effe een verhaal op het winnen van een grote combi.
Ik had eens een tiental ploegen uitgekozen en gezet dat ze allemaal +1.5 goals gingen scoren.
uiteindelijk kwam ik aan een quote van 600.
Bleek die juist te zijn.
Uiteindelijk had ik het niet gedaan en ze gedeeld door 3.
Denk dat op die manier het wel het meeste mogelijk is om big te winnen met een combi.
Niet met ploegen die winnen, maar met goals die gescoord worden.

MilsoN

Legacy Member
Cloudcastle zei:
Toch effe een verhaal op het winnen van een grote combi.
Ik had eens een tiental ploegen uitgekozen en gezet dat ze allemaal +1.5 goals gingen scoren.
uiteindelijk kwam ik aan een quote van 600.
Bleek die juist te zijn.
Uiteindelijk had ik het niet gedaan en ze gedeeld door 3.
Denk dat op die manier het wel het meeste mogelijk is om big te winnen met een combi.
Niet met ploegen die winnen, maar met goals die gescoord worden.
Is niet zo gemakkelijk geloof me :) Altijd wel 1 wedstrijd die tegenvalt :D

be!punter

Legacy Member
ariane zei:
Dus stel ge hebt 80€ op uw account staan.. Dan is het het beste om telkens 1€ in te zetten op singles??
Maar meestal heeft de "zekere" ploeg maar een odd van 1,4 ofzo.. Dan moet ge er al 3 juist hebben om 1 fout te mogen maken en toch nog iets van winst te hebben. Dan zijt ge toch een tijdje bezig om iets van een deftig bedrag rond te spelen?

De 'zekere' ploegen hebben dan ook zelden of nooit een winstverwachting tegen de moneyline. De enige motivatie waaronder dat deze worden gezet is van 'ze zullen wel winnen' terwijl odds meestal gewoon correct net te laag staan. Met 1.4 odds heb je ook maar een maximum edge van +40% terwijl 2.0 odds een maximum edge van +100% hebben.
Snel geld verdienen met sport betting werkt niet tenzij je veel geluk hebt (anders waren er veel meer big guys). De enige echte manier om op termijn winst te maken is om het aan te pakken als een investering met een realistisch doel. De eerste die het tegendeel hiervan kan bewijzen moet ik nog tegenkomen...

Liquigi

Legacy Member
voor NBA firstrow, weet nu niet of NHL daar ook te zien is maar ik denk het wel

Justchill

Legacy Member
streamhunter vipsports..

bets:
Murray
Cibulkova +1,5

Celtics +9.5
Pelicans
Timberwolves

frye

Legacy Member
frye zei:
Heb nu ongeveer hetzelfde gedaan maar dan met 750euro.
Kan ik nu bijvoorbeeld als ik van die 85€ bonus die ik nu heb 500€ maak... 415€ afhalen?
Ik neem aan van wel?

Hoelang duurt het eer het geld terug op je rekening staat?

Romeo Carpaccio zei:
'3 à 5 werkdagen' volgens de FAQ

Hehe... Vandaag al netjes het geld terug op rekening. :D
Free money!

Romeo Carpaccio

Legacy Member
Zal het wat rustiger en slimmer moeten aandoen. Max 2-tal echte betjes per dag en mss 1 of 2 livebets ofzo. Ging in het begin veel te impulsief te werk.

Beginnersfoutje i guess?

speeding.be

Legacy Member
Romeo Carpaccio zei:
Zal het wat rustiger en slimmer moeten aandoen. Max 2-tal echte betjes per dag en mss 1 of 2 livebets ofzo. Ging ik het begin veel te impulsief te werk.

Beginnersfoutje i guess?
Jup, leer je nog wel. Stel zelf limieten op en maak geen onmogelijke combi's. En mocht ge plots een slechte bet hebben geplaatst, ga dan niet impulsief te werk door veel geld in te zetten op risicowedstrijden. + combi's die al voor 80% geslaagd zijn niet meetellen bij uw winst, want het kan nog altijd mislopen.

Vnv:

Manchester City
Real
Roma

Allemaal win?

Therapy

Legacy Member
frye zei:
Heb nu ongeveer hetzelfde gedaan maar dan met 750euro.
Kan ik nu bijvoorbeeld als ik van die 85€ bonus die ik nu heb 500€ maak... 415€ afhalen?
Ik neem aan van wel?

Hoelang duurt het eer het geld terug op je rekening staat?

Dan kunt ge zelfs 500 afhalen. Eens uw bonus is rondgespeeld kunt ge die over laten schrijven.

Rub1nho

Legacy Member
Voor vnv:

Juve @ 2.90
City HC -1.5 @ 2.05
Miami -8.5 @ 1.83
Brooklyn -9.5 @ 1.98
Pelicans - Kings o205.5 @ 1.95
Thunder - Blazers u215.5 @ 1.83
Minnesota -4.5 @ 1.98
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan