Justchill
Legacy Member
Gisteren redelijk wat gewonnen door te gokken op NBA, is nu al iedere keer dat de Indinana Pacers en Miami Heat hun eerste 2 kwarters winnen.
Vanavond weer NBA met SA Spurs en Heat, zal zeker een gokje wagen.
Vandaag:
CLub - anderlecht 2
Newcastle - Southampton 1
Man City - Chelsea X
10€ inzet
Vanavond weer NBA met SA Spurs en Heat, zal zeker een gokje wagen.
Vandaag:
CLub - anderlecht 2
Newcastle - Southampton 1
Man City - Chelsea X
10€ inzet

)
Was wel spannend tot het eind!

