Archief - Gokthread - Revival - Deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ldj

Legacy Member
Chelsea score, QPR over 2,5 , Sassuolo Livorno en Cittadella over 1,5 @ 6,6
En: Gerrard en Mata scoren + Dundee over 3,5

Joness

Legacy Member
ldj zei:
Chelsea score, QPR over 2,5 , Sassuolo Livorno en Cittadella over 1,5 @ 6,6
En: Gerrard en Mata scoren + Dundee over 3,5

Die eerste zit er zeker in ! Khoop voor u ;)

stijnd

Legacy Member
Chance gehad met Chelsea amai :) nu Liverpool livebet


Sent from my iPhone using Tapatalk

MrBrightside

Legacy Member
Heb hier zonet ook 25€ op liverpool gezet. Hoge value, maar ben er alleszins niet gerust in! Live kijken dus :)

ldj

Legacy Member
Joness zei:
Die eerste zit er zeker in ! Khoop voor u ;)

Ik had Livorno 1 ipv over 1.5, miskeken! Match live gevolgd, ONwaarschijnlijk wat die mannen nog missen de laatste 10 min. 2-2 geeindigd.

Joness

Legacy Member
ldj zei:
Ik had Livorno 1 ipv over 1.5, miskeken! Match live gevolgd, ONwaarschijnlijk wat die mannen nog missen de laatste 10 min. 2-2 geeindigd.

Damn, das balen man!
Ik had chelsea, Sussuolo en liverpool op winst gezet, momenteel liverpool 0-1 voor.
Ziet er goed uit , maar in engeland weet je nooit he.

ldj

Legacy Member
Idd, 0-2, na een kwartier zie je al dat de wedstrijd gespeeld is. Dit gaat QPR nooit rechttrekken.

Nieuwe combi:
Benfica +2.5
Beira-Mar +2.5
Academia +1.5
Liverpool +2.5

stijnd

Legacy Member
Liverpool komt hier ook zeker goed, nu pauwels nog en we hebben een topdag :)

Edit: Albert wint, de dju :)

Joness

Legacy Member
Voor de laatste van't jaar gaan we eens een risicootje doen:

- Brentford – Bournemouth (beide teams scoren)
- West Bromich – fullham (1)
- Blackpool – hull city (2)

40 € à 9.19 = winstkans van 367.60

NemesisBE

Legacy Member
West Brom, Swansea, Tottenham. 2 euro's @ 4.5
en ook nog Man Utd, Chelsea, Liverpool en Arsenal @ 4.41 te zetten eens m'n winst van vanmiddag afgehandeld is.

Principito93

Legacy Member
Wat denken jullie van mijn voorspellingen? Ben begonnen betten in een Betcenter op 1/12/2012 en sta momenteel op plus 130euro. In totaal 130euro ingezet op een maand tijd dus en 260euro gewonnen :) Valt toch goed mee lijkt me?

Voor 01/01 en 02/01 denk ik volgende combi's te maken met mooie quoteringen.

Briefje 1:
West Bromwich Albion - Fulham: 1
Swansea - Aston Villa: Over 2.5 goals
Wigan Athletic - Man United: Over 2.5 goals

Inzet: 5 euro
Quote: 6.12
Bij winst: 30.60 euro

Briefje 2:
Tottenham - Reading: 1
West Ham United - Norwich: Both teams score (Y/N): Yes
Blackpool - Hull City: Over 2.5 goals
Newcastle United - Everton: Both teams score (Y/N) : Yes

Inzet: 5 euro
Quote: 6.29
Bij winst: 31.45 euro

Briefje 3:
Man City - Stoke City: Over 2.5 goals
Leeds United - Bolton: Over 2.5 goals
Chelsea - QPR: HC 1
Liverpool - Sunderland: Over 2.5 goals

Inzet: 3.5 euro
Quote: 7.83
Bij winst: 29.75 euro

Briefje 4:
Southampton - Arsenal: 1X
Barnet - Aldershot: 1X
Crewe Alexandra - Carlisle: 1
Port Vale - Fleetwood Town: 1

Inzet: 2.5 euro
Quote: 13.61
Bij winst: 34 euro

Totale inzet: 16 euro
Maximale winst: 125.80 euro :crazy:



HAPPY NEW YEAR & 2013 !

St0wned

Legacy Member
vanochtend rap rap 50 euro ingezet op het veldrijden: Nys wint niet :D
gratis geld
hetzelfde ook gedaan met Pauwels eindigt voor Nys :D

Pariah

Legacy Member
Gisteren ook 25euro op albert voor nys ingezet. En die hebben dat idd uitbetaald :D chance da ge hier post want ik was er van overtuigd dat ze die bet zouden cancellen aangezien nys niet is gestart. Zeer vreemd. Wie weet annuleren ze het later nog :unsure:

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

St0wned

Legacy Member
tjah het slechtste dat er kan gebeuren is dat ze de bet afhandelen aan notering 1.00

Xhizor

Legacy Member
Ben men neef aan het volgen die heeft meer dan 2000 euro gewonnen op een jaar met te gokken op het winnende voetbal team. Hier is zijn lijst voor morgen leuke winstmarge in ieder geval

Screenshot by Lightshot
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan