Archief - Formule 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anoniem04

Legacy Member
Mooie testresultaten van Force India en Red Bull, ik vraag mij af wat de kwalificatie's gaan worden. Blijkbaar rijden ze bij Red Bull nog altijd met die speciale motorkap.

Ik kan niet wachten :D

Super Aguri gaan een vreselijk seizoen tegemoet denk ik.

Dr.Gay

Legacy Member
LuCian zei:
nope, meer alertheid = meer vermoeidheid naart einde toe = meer boeinkpatatblutsen :)

nope, meer vermoeidheid = meer voorbehoudend rijden naart einde toe.

Wesdude

Legacy Member
Goed begin voor Force India en Red Bull. Maarja tzijn maar trainingen, morgen zullen we al meer weten.

Ferrari en Mclaren lijken allesinds nog steeds voorop te liggen, wat wel te verwachten was.

RaZoR be

Legacy Member
Zo 16/3 een 5.15 Sporza Formule 1
LIVE verslag van de GP van Australië. Commentaar: Stefaan Lammens.

xDama

Legacy Member
Ik hoop dat ze in de namiddag een uitgebreide herhaling geven, ik ga nog aan het feesten zijn dan :sad:

Son1c

Legacy Member
weet er iemand of ze de kwalificaties uitzenden? ik vind nergens iets terug.

xDama

Legacy Member
Bah! Zondag nergens herhalingen :/ Baaalen.

Ook opvallend: Ferrari en Renault hadden toch zo'n revolutionaire voor- en achtervleugel? Ik zie er niet veel van atm :x

Dr. Doezel

Legacy Member
666-Damarus-666 zei:
Bah! Zondag nergens herhalingen :/ Baaalen.

Ook opvallend: Ferrari en Renault hadden toch zo'n revolutionaire voor- en achtervleugel? Ik zie er niet veel van atm :x

Sporza
UREN ONDER VOORBEHOUD
14.00 Samenvatting GP F1 van Australië
15.00 Gala EK Kunstschaatsen
17.00 Wielrennen: Tirreno-Adriatico rit 5
17.45 BK Rally: East Belgian Rally
Presentatie: Bart Schols

Met de samenvatting gade het dan maar moeten doen :)

Gianelli

Legacy Member
Wesdude zei:
3 u 55 ook op La Deux (rtbf 2)

Zijt ge dat wel 100 procent zeker hé? :p

kzat hier daarnet ff te kijken voor de programmering van La Deux en het enige da ik zie staan , zijn doorlopende herhalingen van het nieuws en het weer etc :oink:

'K hoop echt dat het fout is want kheb geen zin voor zo lang wakker te blijven om de kwalificaties te bekijken via zo ne crappy feed op internet :p

EDIT : het klopt idd wat wesdude zei :p heb het ff op de site van La Deux zelf nagekeke

http://old.rtbf.be/rtbf_2000/bin/view_something.cgi?id=0173696_sac&api_id=10562599668

xDama

Legacy Member
Dr. Doezel zei:
Sporza
UREN ONDER VOORBEHOUD
14.00 Samenvatting GP F1 van Australië
15.00 Gala EK Kunstschaatsen
17.00 Wielrennen: Tirreno-Adriatico rit 5
17.45 BK Rally: East Belgian Rally
Presentatie: Bart Schols

Met de samenvatting gade het dan maar moeten doen :)

Aha! Toch! Nice =)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan