FlatSix
Legacy Member
Cerulean zei:Dus Vettel zijn prestaties bij Red Bull in een dominante wagen mogen we niet minimaliseren, maar die van Stoffel in gelijke wagens, waar hij dubbel zoveel punten had als de eerste achtervolger (en waar Gasly nota bene 8ste was), wel
Stoffel heeft pluimen verloren, zoveel is zeker, maar ik schat hem nog altijd hoger in dan heel wat F1 rijders (Grosjean, Magnussen, Kvyat, Gasly, Giovinazzi, Raikkonen, Stroll, Latifi)
Ik weet niet wat Vettel ermee te maken heeft, maar oké.
Ik pak even de top 8 omdat je Gasly zegt:
1) Vandoorne
2) Rossi
3) Sirotkin
4) Haryanto
5) Evans
6) Lynn
7) Marciello
8) Gasly
Hier zitten in mijn ogen geen toppers in single seaters in? Van die hele lijst is enkel Vandoorne in de F1 geraakt, en Gasly die eigenlijk er alleen is omdat het RBR pooltje opgedroogd is. Anders had die er niet geraakt denk ik.
Even uit het hoofd dan:
1) Vandoorne - F1 en dan matig in FE.
2) Rossi - Pas echt gegroeid in Indycar
3) Sirotkin - uh?
4) Haryanto - uh?
5) Evans - 2 wins in FE ofzoiets?
6) Lynn - Matig in FE, wat sportscar races
7) Marciello - Topper in GT racerij
8) Gasly - /
Ook in 2014 was het GP2 veld al niet meer zo spectaculair.
Dat terzijde heb je absoluut gelijk dat die dat jaar (en 2014 was die ook al zeer goed) gedomineerd heeft eh. Hij heeft zich op de radar gezet van meerdere teams denk ik, maar eenmaal in F1 zelf is het toch niet dat geweest.
maar ik schat hem nog altijd hoger in dan heel wat F1 rijders (Grosjean, Magnussen, Kvyat, Gasly, Giovinazzi, Raikkonen, Stroll, Latifi)
En hier ga ik gewoon mee akkoord hoor. Lijken mij dat ook allemaal mannen die in de F1 (of in feeder series) reeds hun piek bereikt hebben.


) positief opvallen in de verschillende sims samen met die andere jonge F1 gasten. De twijfels rond hem zijn niet onbegrijpbaar, maar hij laat alleszins zien dat hij veerkrachtig en heel toegewijd is. Maar zo zijn er nog. En op dit moment zie ik hem het niet halen van een Verstappen of Leclerc. Wat hij vooral nodig heeft is consistentie denk ik.