Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
_Pe_ zei:Net te weten gekomen dat die kerel dat overleefd heeft. Daar ben ik blij om. Nooit geweten. Altijd gedacht dat die daar aan zijn einde gekomen was.
Prachtige race trouwens. De moeite om te bekijken. Niet te geloven hoe dicht die de F1 in die tijd bij elkaar kon rijden. Ik denk wel dat de wagens heel moeilijk te besturen maken want de piloten maken serieus veel fouten. Oftewel waren de piloten toen een pak minder goed dan nu.

marcel zei:beide.
wagens hadden veel power, maar geen hulpmiddelen, zelfs iets basic als servo-stuur bestond toen niet. vergeet ook niet: schakelen met een pookje, koppeling was met de voeten toen, ook. Je moest gewoon veel meer doen om met een F1 wagen te rijden, ivm nu. en ze sproeiden ook nog eens meer smurrie over het circuit, waardoor dat ook moeilijker te rijden werd.
piloten spenderen nu ook veel meer tijd in simulatoren, een luxe die vroeger niet bestond. de oefensessies waren toen puur om te oefenen, voor rookies een nog grotere opdracht, omdat ze de circuits vaak niet kenden. Nu komt iedereen op een nieuw circuit, en kennen ze het al helemaal vanbuiten. dat maakt een enorm verschil.
en dan heb je nog een derde factor: de circuits zelf. die zijn echt wel massa's verbeterd. het asfalt is meestal top. zélfs op stratencircuits. dat had je in die tijd niet. iedereen kent toch het verhaal van de eerste GP van Zolder, waar de piloten na de qualifs zo klaagden over de tarmac, dat ze 's nachts gauw een volledig nieuwe laag gegoten hebben...

Timothy555 zei:Wat mis ik de F1 nu...
schumi2003 zei:datums iets verschuiven, problem solved.
BuYcKi zei:Het een brengt geld binnen, het ander niet. We zullen zien.
![]()
marcel zei:Duitsland en Frankrijk verbieden ook alle evenementen tem 31 augustus. Engeland en Nederland gaan waarschijnlijk volgen. Oostenrijk bekijkt de optie om de GP zonder publiek toe te laten, maar dat lijkt mij vooral mogelijk dankzij Red Bull. een ander circuit kan waarschijnlijk de kost van een GP niet dragen zonder inkomsten... (zelfs mét is vaak al moeilijk)